نقشه راه مشترک کانون کارفرمایان و دانشگاه پیغام نور ترسیم شد

به گزارش مجله سرگرمی، دفتر کانون عالی انجمن های صنفی کارفرمایی با عنوان کانون عالی انجمن های صنفی کارفرمایان ایران در پیغام نور البرز افتتاح شد.

نقشه راه مشترک کانون کارفرمایان و دانشگاه پیغام نور ترسیم شد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دانشگاه پیغام نور،دفتر کانون عالی انجمن های صنفی کارفرمایی با عنوان کانون عالی انجمن های صنفی کارفرمایان ایران در پیغام نور البرز افتتاح شد.

کولیوند کنند مردم کرج در این مراسم علاوه بر نشست با رئیس دانشگاه پیغام نور البرز و کارفرمایان؛از بخشهای مختلف کارآفرینی و ارتباط با صنعت این دانشگاه دیدن کرد.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت: ضروری است نقشه راه مشترک دفتر کارفرمایان با بهره مندی از ظرفیتهای استثنایی و بالقوه دانشگاه پیغام نور بزودی ترسیم گردد و مورد استفاده قرار گیرد.

کولیوند ضمن تقدیر از مسئولان این دانشگاه در مهیا نمودن بستر فعالیتها انجمنهای صنفی و ارتباط بهینه با صنعت؛ برگزاری همایشی با همین موضوع را پس از گسترش فعالیتها خواهان شد.

همچنین سید اسحاق جلالیان رئیس دانشگاه پیغام نور استان البرز، هدف از این تفاهم نامه با کانون کارفرمایی را استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای ارتقاء بخشیدن به ارتباط صنعت و دانشگاه و سوق دادن صنعت به سمت شرکت های دانش بنیان و تدوین و برگزاری دوره های توانمند سازی برای فارغ التحصیلان دانشگاه و صاحبان کسب و کار مطرح کرد.

جلالیان ضمن تقدیر از حمایتهای کننده مردمی کرج؛ دانشگاه پیغام نور را دانشگاهی خدمت رسان و پیشرو در حوزه های کارآفرینی و ایجاد و حمایت از کسب و کارهای نوین معرفی کرد و همکاری با انجمنهای صنفی کارفرمایی را فرصتی در تحقق این اهداف مطرح کرد.

لازم به ذکر است کانون عالی انجمن های صنفی کارفرمائی ایران از اتحاد بین انجمن های صنفی کارفرمائی و کانون های کارفرمائی سراسری بوجود آمده است و به موجب قانون در رأس هرم تشکیلات کارفرمائی کشور واقع شده است و جهت حمایت از کارفرمایان بخش های مختلف مالی ، به عنوان تنها کننده بخش کارفرمائی ، در مذاکره با دولت و سازمان های داخلی و بین المللی مرتبط با حقوق و قوانین کار و تامین اجتماعی و سایر مسائل مرتبط با منافع کارفرمایان فعالیت می نماید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 29401

به "نقشه راه مشترک کانون کارفرمایان و دانشگاه پیغام نور ترسیم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقشه راه مشترک کانون کارفرمایان و دانشگاه پیغام نور ترسیم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید