نمایشگاه CES 2021 به صورت کاملا مجازی برگزار می شود

به گزارش مجله سرگرمی، با توجه به همه گیری گسترده ویروس کرونا در شیوه برگزاری CES 2021 که یکی از بزرگ ترین نمایشگاه های فن آوری جهان است، بازنگری می شود.

نمایشگاه CES 2021 به صورت کاملا مجازی برگزار می شود

نمایشگاه CES که از بزرگ ترین رویدادهای سالانه فن آوری در جهان محسوب می شود با توجه به همه گیری کرونا سال آینده میلادی (سال جاری خورشیدی) به صورت کاملا مجازی برگزار خواهد شد. انجمن فن آوری مصرف کننده (The Consumer Technology Association) امروز در حالی این تغییر را اعلام کرد که پیش از این از برگزاری این رویداد به صورت حضوری در کنار برنامه ها و تجربه های مجازی خبر داده بود.

گری شاپیرو، رییس و مدیر عامل این انجمن که مسئول برگزاری نمایشگاه است، در این باره گفت: در میان همه گیری ویروس کرونا و نگرانی های روزافزون جهانی در زمینه سلامت و شیوع بیماری کووید 19، به سادگی نمی توان در ماه ژانویه 2021 (دی 1399) اجتماع ده ها هزار نفری مردم را در لاس وگاس تشکیل داد تا به صورت حضوری در نمایشگاه شرکت کنند و به فعالیت اقتصادی بپردازند.

گفتنی است این طور که استیو هیل، مدیر عامل مرکز همایش ها و بازدیدکنندگان لاس وگاس پیش از این گفته بود با تغییر در فرایند برگزاری نمایشگاه CES 2021 باید انتظار تعویق دیگر فعالیت های این مرکز را تا راه اندازی کامل پروژه لوپ ایلان ماسک داشته باشیم.

عکس کاور: Avforums

منبع: CNet

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 103265

به "نمایشگاه CES 2021 به صورت کاملا مجازی برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه CES 2021 به صورت کاملا مجازی برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید