هوک بار دیگر از تداوم فشار اقتصادی علیه ایران گفت

به گزارش مجله سرگرمی، فارس نوشت: نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در مصاحبه ای گفت که درهای مذاکرات با ایران همچنان باز بوده و واشنگتن به فشارهای اقتصادی علیه ایران ادامه خواهد داد.

هوک بار دیگر از تداوم فشار اقتصادی علیه ایران گفت

برایان هوک نماینده آمریکا در امور ایران مدعی شد که تهران دیپلماسی را با نظامی گری پاسخ می دهد اما درهای آمریکا برای مذاکرات همچنان باز بوده و واشنگتن همچنان فشارهای اقتصادی علیه ایران را ادامه می دهد.

وی که با شبکه خبری سی ان ان در مقر سازمان ملل در نیویورک مصاحبه می کرد، اضافه کرد: آمریکا از ایران خواسته تا دیپلماسی را با دیپلماسی پاسخ دهد اما آنها دیپلماسی را با نیروی نظامی پاسخ داده اند و ایران بارها دیپلماسی را رد کرده است.

هوک در ادامه ادعاهایش گفت: ایران تاریخ چهل ساله ای از ایجاد درگیری ها و سپس تظاهر به صلح طلبی را بروز داده است و این موضوع بار دیگر در حال روی دادن است. ایران از طریق نظامی گری در حال تشدید تنش است. ما طی دو سال و نیم گذشته این موضوع را شفاف ساخته ایم که می خواهیم موضوع را از طریق دیپلماسی با ایران حل کنیم.

نماینده ویژه رئیس جمهور آمریکا در امور ایران درباره حمله به تاسیسات نفتی آرامکوی عربستان سعودی نیز مدعی شد که این حمله را هیچ طرف دیگری جز ایران انجام نداده و موشک ها و پهپادهایی که در این حمله استفاده شده در اختیار حوثی ها نبوده و این سلاح ها ایرانی بوده اند.

310311

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 46855

به "هوک بار دیگر از تداوم فشار اقتصادی علیه ایران گفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوک بار دیگر از تداوم فشار اقتصادی علیه ایران گفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید