واکنش دیبالا به شایعه نارضایتی از بازی در کنار رونالدو

به گزارش مجله سرگرمی، هافبک هجومی تیم فوتبال یوونتوس به اخباری که اخیراً درباره اختلاف پیدا کردن او با هم تیمی پرتغالی اش منتشر شده است، واکنش نشان داد.

واکنش دیبالا به شایعه نارضایتی از بازی در کنار رونالدو

به گزارش خبرنگاران، پائولو دیبالا این شایعه را که او در اندیشه جدایی از یوونتوس بوده و از بازی در کنار کریستیانو رونالدو ناراضی است، تکذیب کرد.

فصل جاری برای دیبالا فصل کم فروغی بود و بعضی رسانه ها آن را به قرار دریافت او زیر سایه کریستیانو رونالدو نسبت داده و مدعی شدند که به همین دلیل این هافبک هجومی آرژانتینی میخواهد در انتها فصل از بانوی پیر جدا گردد.

دیبالای 25 ساله در مورد شایعاتی که اخیراً راجع به آینده اش مطرح شده است به توتواسپورت گفت: زمانی که ما درباره یوونتوس صحبت می کنیم، داریم از یک باشگاه بزرگ حرف می زنیم که همواره قهرمانانی بزرگ داشته است. بازی در کنار همه این بازیکنان بزرگ همواره برای من لذتبخش بوده و برایم رضایت فراوانی به همراه داشته است.

بازیکن سابق پالرمو در پاسخ به این سؤال که بازی در کنار کریستیانو رونالدو چگونه است، گفت: قطعاً لذتبخش است. کریستیانو یک قهرمان است و همواره بازی در کنار بازیکنانی مانند او لذت دارد. رونالدو کارهای بسیار سخت را بسیار آسان جلوه می دهد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 20632

به "واکنش دیبالا به شایعه نارضایتی از بازی در کنار رونالدو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش دیبالا به شایعه نارضایتی از بازی در کنار رونالدو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید