وزیر بهداشت خواهان اعاده حیثیت نیروی بهداشتی بازداشت شده در یکی از روستا های چهارمحال و بختیاری شد

به گزارش مجله سرگرمی، وزیر بهداشت در نامه ای به وزیر دادگستری، خواهان رسیدگی به موضوع ورود بعضی مقامات قضایی استان چهارمحال و بختیاری به موضوع آلودگی تعدادی از اهالی یک روستا در این استان به ویروس HIV و اعاده حیثیت بهورز سختکوش این روستا شد.

وزیر بهداشت خواهان اعاده حیثیت نیروی بهداشتی بازداشت شده در یکی از روستا های چهارمحال و بختیاری شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، متن این نامه به توضیح زیر است:

جناب آقای آوائی

وزیر محترم دادگستری

پیرو مذاکره تلفنی از چندی قبل با پیگیری یکی از بهورزان سخت کوش ما در یکی از روستا های شهرستان لردگان استان چهار محال و بختیاری مواردی از ابتلاء به ویروس HIV شناسائی شد.

جهت حفظ شئونات مردم منطقه به نحو کاملاً محرمانه موضوع پیگیری و با آزمایشات گسترده موارد جدید ردیابی گشت که متاسفانه کانون آلودگی در معتادان تزریقی و افرادی با روابط نامطلوب شناخته شد.

آرام و بیصدا این حرکت بیماریابی ادامه داشت تا امروز یکی از مقامات قضائی استان با ورود به موضوع و ابراز مطلب غیر کارشناسانه مبنی بر مقصر بودن بهورز روستا و آلودگی بیماران به وسیله سرنگ آلوده توسط وی، اقدام به جلب این نیروی خدوم و زحمت کش نمود و غم انگیز آنکه رسانه های مغرض بیگانه به استناد به این اعلام نظر و رفتار عاری از هرگونه دیدگاه کارشناسی، خبر کذب آلودگی مردم یک روستا به دلیل قصور پرسنل مرکز درمانی و استفاده از سرنگ آلوده به ویروس ایدز را منتشر نموده اند.

بسیار جای تاسف است در شرایط سخت جنگ مالی که همکاران اینجانب شبانه روز و بی وقفه در کوشش اند تا در دورترین نقاط کشور با خدمت رسانی در زمینه های پیشگیری، درمان و توانبخشی از خانه های بهداشت تا مراکز اورژانس، از اتاق های عمل تا داروخانه ها با تمام وجود و با از خودگذشتگی در خدمت مردم باشند و صندلی کشورمان را در این شرایط سخت به رتبه اول در منطقه ارتقاء دهند با عملکردی ناشیانه این گونه حرمت اینان و نهایتاً نظام ارائه خدمت جمهوری اسلامی ایران بی عزت می شود.

از جنابعالی تقاضا دارم هرچه زودتر دستور فرمائید موضوع رسیدگی و نتیجه به اینجانب اعلام شود.

بدیهی است در صورت عدم اعاده حیثیت بر باد رفته کارمند خدوم و همچنین نظام سختکوش ارائه خدمات بهداشتی و درمانی کشور، اینجانب و همکارانم جهت جلوگیری از دلسردی خادمین عرصه سلامت از هر کوششی دریغ نخواهیم کرد.

دکتر سعید نمکی

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 48972

به "وزیر بهداشت خواهان اعاده حیثیت نیروی بهداشتی بازداشت شده در یکی از روستا های چهارمحال و بختیاری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر بهداشت خواهان اعاده حیثیت نیروی بهداشتی بازداشت شده در یکی از روستا های چهارمحال و بختیاری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید