چشمی:اولویتمان قهرمانی در آسیاست

به گزارش مجله سرگرمی، بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان در حاشیه اردوی تیم ملی فوتبال گفت:اصلی ترین اولویت کادرفنی وبازیکنان قهرمانی در جام ملت های آسیاست.

چشمی:اولویتمان قهرمانی در آسیاست

به گزارش ، روزبه چشمی مدافع تیم فوتبال کشورمان در جمع خبرنگاران درباره اردوی تیم ملی گفت:خدا را شکر تعدادی از بازیکنان به اردو آمده اند و یکسری بازیکن مصدوم داریم و به امید خدا در همین اردوی قطر به ما اضافه می شوند،تمام فکر وذکر بچه ها این است که به قهرمانی در قاره کهن برسیم

او ادامه داد: مسائلی که در طول آماده سازیمان وجود داشت را نادیده می گیریم وبا توان صد در صدی به رقابت های جام ملت ها می رویم.

چشمی در ادامه و درمورد شانس تیم ملی در جام ملت ها گفت:فکر می کنم تیم ملی همیشه در جام ملتها جزو شانس های اول قهرمانی بوده است وامیدوارم با کم شدن مسائل و با کوشش شبانه روزی بتوانیم قهرمانی در آسیا را کسب کنیم،که این هم برای فوتبال مان خوب است و هم برای نسل بعدی فوتبال مان.

مدافع تیم ملی درباره جو تیم ملی وحواشی بین سرخابی ها گفت:اصلا چیزی مهمی نیست واینجا بحث ملی مطرح است وهیچ مسئله ای هم نبوده واگر هم مسئله ای مطرح گردد ،وقتی بحث ملی به میان بیاید همه مسائل برطرف می گردد.چشمی در ادامه و در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره اینکه چند سالی هست قهرمان نشدیم وآیا این طلسم می شکند گفت:همانطور که گفتم تماما وبا همه وجود هم قسم شدیم تا به این مهم ،یعنی قهرمانی در جام ملت های آسیا برسیم.

مدافع در مورد چند بازیکن مصدوم تیم ملی واینکه شاید به این رقابت ها نرسند گفت:بدشانسی بوده ودر این روزهای آخر این 2-3 بازیکن مصدوم شدند وامیدوارم که این بازیکنان با تمام قوا به این دیدارهای حساس برسند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 8662

به "چشمی:اولویتمان قهرمانی در آسیاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چشمی:اولویتمان قهرمانی در آسیاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید