کمبود اعتبارات ملارد در بخش مشاغل خانگی

به گزارش مجله سرگرمی، فرماندار شهرستان ملارد گفت: تصفیه خانه شهر ملارد در مراحل پایانی قرار گرفته است و در هفته دولت فروش انشعاب فاضلاب را آغاز کردیم.

کمبود اعتبارات ملارد در بخش مشاغل خانگی

به گزارش خبرنگاران، حسین توکلی کجانی پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ملارد که با حضور استاندار تهران برگزار گشت، گفت: بارها مسائل و مسائل ملارد اعلام شده است و انصافا استاندار تهران مطالبه گری ویژه ای برای شهرستان های غرب استان داشته است.

وی ادامه داد: ملارد شهرستانی تازه تاسیس و با انواع و اقسام مسائل است و البته بسیاری از مسائل مرتفع شده است ، شهرستان ملارد با تولید 40 درصد قارچ کشور در بخش کشاورزی مزیت نسبی دارد.

فرماندار شهرستان ملارد شرح داد: پیشران توسعه ملارد بخش کشاورزی است و البته با اولویت بندی مطالبات بخش صنعت را پیگیری می کنیم.

توکلی اضافه نمود: در هفته دولت امسال شاهد افتتاح طرح های عمرانی خوبی بودیم، این امر حاصل تلاش همه مدیران بود و بعد از تلاش برای تحقق شعال رونق تولید مسائل اجتماعی را در ملارد در اولویت قرار دادیم و البته در مسائل زیست محیطی و بیابان زدایی تاکنون 8 میلیارد تومان برای کاهش گردوغبار هزینه شده است.

وی گفت: در خصوص مشاغل خانگی نقش بسزایی در کاهش آسیب های اجتماعی در ملارد دارد، متاسفانه با کمبود اعتبارات روبرو هستیم.

فرماندار شهرستان ملارد گفت: تصفیه خانه شهر ملارد در مراحل خاتمهی قرار گرفته است و در هفته دولت فروش انشعاب فاضلاب را آغاز کردیم.

توکلی در خاتمه اظهار کرد: در خصوص آب شرب شهرستان ملارد مشکل وجود دارد و پیگیر حفر 6 حلقه چاه در سطح شهرستان هستیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 45728

به "کمبود اعتبارات ملارد در بخش مشاغل خانگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمبود اعتبارات ملارد در بخش مشاغل خانگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید