گواردیولا: تاتنهام فقط کین نیست، آخرین شکست برابر آنها را فراموش نمی کنم

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی سیتی با وجود تمجید از مهاجم ملی پوش تاتنهام معتقد است این تیم تنها وابسته به او نیست و نباید از سایر بازیکنان غافل شد.

گواردیولا: تاتنهام فقط کین نیست، آخرین شکست برابر آنها را فراموش نمی کنم

گواردیولا: تاتنهام فقط کین نیست، آخرین شکست برابر آنها را فراموش نمی کنم

سرمربی سیتی با وجود تمجید از مهاجم ملی پوش تاتنهام معتقد است این تیم تنها وابسته به او نیست و نباید از سایر بازیکنان غافل شد. مدتی قبل گواردیولا در مصاحبه ای قدرت تاتنهام را معطوف به درخشش هری کین دانست که این صحبت باعث عصبانیت و پاسخگویی مائوریتسیو پوچتینو شد و حالا پپ در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار فردا شب برابر تاتنهام، صحبت های دیگری داشته است..

او می گوید: نمی خواهم دوباره باعث عصبانیت پوچتینو شوم. فکر می کنم همکارم در آن دوره صحبت های من را اشتباه فهمیده بود، هری کین عملکرد بسیار خوبی داشت و به همین دلیل از او تعریف کردم. می دانم اسپرز فقط هری کین نیست و تاتنهام باشگاهی قوی بوده و دارای توانایی های زیادی است. آنها در تمام بخش ها قوی و تیمی باورنکردنی هستند، اما چه کسی می تواند انکار کند که هری کین یک مهاجم فوق العاده است و او همه چیز داشته و یک مهاجم مدرن محسوب می شود.

گواردیولا درباره دیدار با تاتنهام گفت: پیام من به بازیکنانم این است که من انتظار سبک بازی متفاوتی از تاتنهام در یک دیدار خارج از خانه ندارم. آنها با پرس شدید و مهاجمان آماده در میدان حاضر می شوند و ما باید در مقابل این روش آماده باشیم. آخرین باری که مغلوب تاتنهام شدیم را فراموش نمی کنم، اما ما حالا نسبت به گذشته تیم بهتری هستیم و من خیلی علاقه ندارم به گذشته فکر کنم. سطح رقابت های لیگ قهرمانان بسیار بالاست. فصل قبل و هنگامیکه مقابل لیورپول حذف شدیم عملکرد ضعیفی ارائه ندادیم و توانستیم در بخش از بازی نمایش مورد نظر خود را ارائه دهیم. من آنچه را در فصل گذشته رخ داد را فراموش نمی کنم اما ما باید خود را با شرایط تطبیق داده و تصمیم بگیریم که چه کاری باید انجام دهیم.

-

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 18464

به "گواردیولا: تاتنهام فقط کین نیست، آخرین شکست برابر آنها را فراموش نمی کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گواردیولا: تاتنهام فقط کین نیست، آخرین شکست برابر آنها را فراموش نمی کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید