یک استقلال نگران جدایی حسینی

به گزارش مجله سرگرمی، سید حسینی حسینی ازشرایطی که اکنون دراستقلال دارد راضی نیست. او جدایی موقتی ازاستقلال را راه حل می داند. آیا مدیران استقلال با این جدایی موافقت می نمایند؟

یک استقلال نگران جدایی حسینی

حسینی به کجا می رود؟ تراکتور یا پیکان؟

سیدحسین حسینی در صفحه شخصی اش کلمه ای را نوشته که احتمالا از جدایی اش خبر می دهد. او با به کاربردن این این عبارت:حیف. خیلی ها را نگران آینده اش با استقلال نموده است.

از زمانی که حسینی چنین واکنشی را با حال و روزکنونی اش دراستقلال ده هاهزارهوادار به صحفه شخصی اش هجوم برده اند واز این دروازه بان خواسته اند که استقلال را ترک نکند. دروازه بان استقلال درعین حال هیچ واکنشی به واکنش انبوهی از طرفداران استقلال نشان نداده و سیاست سکوت را درپیش گرفته اما او از شرایطی که اکنون درتیمش دارد هرگزراضی نیست و دوست دارد درنیم فصل دوم استقلال را ترک کرد. حسینی ابتدای فصل از مدیران سابق باشگاه استقلال قول گرفته بود که دروازه بان اول تیمش باشد اما مصدومیت ودرنهایت بازی های خوب مهدی رحمتی درقفس توری استقلال باعث شد تا شفر تغییری درچارچوب دروازه تیمش ایجاد نکند و نیمکت نشینی های حسینی درنیم فصل دو رقمی گردد. درنهایت نیز این وضعیت باعث حذف حسینی از لیست مسافران جام ملت های آسیا شد وهمان طور که دیدیم سرمربی تیم ملی سیدپیام نیازمند را به این دروازه بان ترجیح داد تا حسینی بیش از پیش بفهمد که نیمکت نشینی دراستقلال تا چه اندازه درانتخاب کارلوس کی روش تاثیرگذاربوده است. البته برخی هم براین باورند که حذف حسینی ازتیم ملی ارتباطی با بازی نکردنش درترکیب استقلال ندارد و کی روش موارد دیگر را برای انتخاب نفرات نهایی خود لحاظ نموده است. با این حال اما حسینی به این نتیجه رسیده که با استقلال به نقطه روشنی نمی رسد ومادامی که مهدی رحمتی درقفس توری آبی ها باشد او شانسی برای بازی نخواهد داشت. از طرفی او با استقلال قرارداد هم دارد ومدیران باشگاه بارها اعلام نموده اند که رضایتنامه این دروازه بان را صادرنمی نمایند اما میل حسینی به جدایی مقطعی از استقلال و رفتن به تیمی که تعداد بازی بیشتری درچارچوب دروازه باشد، بیش ازهمیشه شده و همه منتظرند سرنوشت این دروازه بان را پس از انتها نقل وانتقالات نیم فصل با استقلال ببینند. حسینی از تراکتورسازی پیشنهاد دارد وزمزمه رفتنش به پیکان نیزشنیده می گردد. حال باید دید که چه خواهد شد. حسینی آیا به تیم دیگری می رود یا اینکه مسئولان باشگاه استقلال رضایت او را برای ادامه دراستقلال جلب خواهند کرد؟!

10-160

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 9462

به "یک استقلال نگران جدایی حسینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک استقلال نگران جدایی حسینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید