یک سوم محوطه فضای سبز جامعه الزهرا(س) طعمه حریق شد

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران/قم سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل جامعه الزهرا علیهاالسلام با اعلام خبر آتش سوزی محوطه فضای سبز جامعه الزهرا(س) از انتشار سریع این آتش و درگیری حدود یک سوم فضای سبز جامعه الزهرا(س) اطلاع داد.

یک سوم محوطه فضای سبز جامعه الزهرا(س) طعمه حریق شد

روح الله عباسپور با اشاره به آتش سوزی عصر امروز در محوطه جامعه الزهرا(س) گفت: در نتیجه بارندگی های اخیر سطح محوطه فضای سبز جامعه الزهرا(س) از گیاه پوشانده شده بود که با گرمای هوا خشک شده و به صورت خارهای خشک درآمده بود که مستعد آتش سوزی بود.

سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل جامعه الزهرا علیهاالسلام با بیان اینکه این آتش سوزی در بخشی از محوطه جنوبی جامعه الزهرا اتفاق افتاده است، اضافه کرد: این آتش سوزی از محوطه جنوبی جامعه الزهرا(س) مشرف به خیابان یاسمن شروع شد و به دلیل وجود بوته ها و خارهای خشک به سرعت رشد کرد و تقریبا یک سوم باغ جامعه الزهرا(س) طعمه حریق شد.

وی از حضور 10 گروه امداد آتش نشانی در صحنه اطلاع داد و گفت: علت قطعی این حادثه معین نیست و تیم های کارشناسی آتش نشانی در حال آنالیز علت حادثه هستند.

عباسپور با بیان اینکه این آتش سوزی بیش از 2 ساعت ادامه داشت، اضافه کرد: با توجه به سرعت بالای سرایت آتش بخش گسترده ای از محوطه فضای سبز جامعه الزهرا(س) درگیر این آتش سوزی شد و در نتیجه آن دود غلیظ ناشی از آن کل محوطه را پوشاند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه درخت مثمری در این منطقه آسیب ندیده است، اضافه کرد: محوطه فاقد درختان سبز و مثمر بود و با کوشش نیروهای آتش نشان با وجود پیشروی سریع، خوشبختانه این آتش سوزی به ساختمان ها و تاسیسات سرایت نکرد.

عباس جعفری مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم نیز در این رابطه با بیان اینکه اعلام حریق محوطه فضای سبز جامعه الزهرا ساعت 13:35 دقیقه به مرکز پیغام سازمان آتش نشانی صورت گرفت اظهار کرد: به سرعت و پس از اعلام به مرکز پیغام سازمان اعزام نیروها و ناوگان عملیاتی به محل حادثه صورت گرفت.

وی با اذعان به اینکه 10 دستگاه خودروی سنگین عملیاتی به محل حریق اعزام شدند اعلام کرد: خوشبختانه اقدامات اولیه برای مهار حریق انجام شد و سپس به طور کامل محل پاکسازی صورت گرفت.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم اضافه کرد: در حال حاضر عملیات اطفای حریق به اتمام رسیده و نیروهای آتش نشانی در حال پاکسازی لکه های به جامانده و ایمن سازی محل هستند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 93968

به "یک سوم محوطه فضای سبز جامعه الزهرا(س) طعمه حریق شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک سوم محوطه فضای سبز جامعه الزهرا(س) طعمه حریق شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید