11 تکواندو کار البرزی به تیم ملی دعوت شدند

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران: رئیس هیئت تکواندو استان البرز گفت: در پایان مرحله دوم مسابقات انتخابی تیم ملی نوجوانان برای حضور در رقابتهای جهانی2014 چین تایپه و کسب سهمیه المپیک نوجوانان 11 تکواندوکار البرزی به اردوی تیم ملی راه یافتند.

11 تکواندو کار البرزی به تیم ملی دعوت شدند

محمد نوذری در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران در کرج، اظهار کرد: مبارزات بسیار خوب نفرات اوزان مختلف در این رقابت ها سبب شد کادر فنی تیم های ملی دختران و پسران از 11 نفر آنها برای حضور در مرحله دوم تیم ملی دعوت به عمل آورد که در نوع خود کم نظیر محسوب می شود.

وی این حجم بالای دعوت شده به اردوی تیم ملی را نشانگر جایگاه البرز در تکواندو کشور دانست وگفت: آموزش صحیح و برگزاری اردوهای منظم عامل کسب این موفقیت ها بوده است.

نوذری به نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی نوجوانان اشاره کرد و گفت:در بخش دختران نگار شیری، نسترن فریدی، فاطمه آقابک لو، کیمیا علیزاده، نرجس مظاهریان و مائده مسگری ودر بخش پسران مهدی اسحاقی،حمیدرضا عزیزی،نریمان مریدانی وهادی تیران ولی پور به جمع اردونشینان دعوت شده اند.

رئیس هیئت تکواندو البرز شرح داد: محمد رضا یاری و مهرو کمرانی به عنوان مربی از البرزمسئولیت هدایت تیم ملی نوجوانان پسران و دختران را بر عهده دارندکه این اتفاق هم افتخاری مضاعف برای این استان محسوب می شود.

ب

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 51402

به "11 تکواندو کار البرزی به تیم ملی دعوت شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "11 تکواندو کار البرزی به تیم ملی دعوت شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید