1.5 میلیون دلار هزینه افتتاحیه جام ملت ها

به گزارش مجله سرگرمی، در مراسم افتتاحیه بیش از 200 چهره سرشناس از فوتبال قاره کهن و دنیا حضور خواهند داشت که دو تا سه پیشکسوت سابق فوتبال ایران نیز در جمع مهمانان خواهند بود.

1.5 میلیون دلار هزینه افتتاحیه جام ملت ها

1.5 میلیون دلار هزینه افتتایه جام ملتها

کمیته برگزاری رقابت های جام ملت های آسیا با انتشار تصویری از بلیت های این دوره از رقابت ها همین طور مراسم افتتاحیه مدعی شد مراسم از ساعت 17:00 به وقت محلی شروع و نزدیک به یک ساعت به طول خواهد انجامید.

بنا به اعلام هاجر المسعودی مسوول برگزاری اماراتی رقابت ها برای برگزاری این مراسم مبلغی در حدود یک تا یک و نیم میلیون دلار هزینه اجرا شده است تا هواداران حاضر در استادیوم محمدبن زاید همین طور تماشاگران تلویزیونی که بالغ بر دو تا دو نیم میلیارد نفر بیننده خواهد داشت، شاهد یک مراسم شکیل باشند.

المسعودی که روز جمعه در حاشیه رونمایی از بلیت های مراسم افتتاحیه در استادیوم زیبای آل مکتوم از این موضوع اطلاع داد، مدعی شد کارگردان این مراسم سعی نموده برای دقایقی هر چند کوتاه به آداب و سنت کشورهای حاضر در این دوره از رقابت ها بپردازد.

در مراسم افتتاحیه بیش از 200 چهره سرشناس از فوتبال قاره کهن و دنیا حضور خواهند داشت که دو تا سه پیشکسوت سابق فوتبال ایران نیز در جمع مهمانان خواهند بود.

3-185

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 9274

به "1.5 میلیون دلار هزینه افتتاحیه جام ملت ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "1.5 میلیون دلار هزینه افتتاحیه جام ملت ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید