30 مرکز خرید گندم در استان ایلام ایجاد می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، کامران سلیمان پور در تبادل نظر با خبرنگاران گفت: ظرفیت ذخیره سیلوهای گندم ایلام به میزان ظرفیت دو برابر افزایش یافت که به 400 هزار تن رسیده است.

30 مرکز خرید گندم در استان ایلام ایجاد می گردد

وی اضافه نمود: در سال گذشته این میزان 200 هزار تن بود، هم اکنون تعداد سیلوهای استان از 10 عدد سیلو در سال گذشته به 14 عدد سیلو رسیده است.

وی ادامه داد: 50 هزار تن گندم در سیلوهای استان موجود دارد که با توجه به قرار داشتن در آستانه فصل برداشت گندم این محصول مصرف خواهد شد.

وی از آمادگی کامل این شرکت برای شروع فرآیند خرید گندم در استان یادآور شد: تجهیزات و امکانات آزمایشگاهی برای خرید گندم فراهم شده است، کارشناسان ذی ربط این شرکت به عنوان ناظر خرید و ذی حساب در هر مرکز خرید مستقر می شوند تا حقی از کشاورزان ضایع نگردد.

سلیمان پور از سم زدایی سیلوها و ضدعفونی انبارها و نیزآماده شدن باسکول های دیجیتالی در مراکز خرید گندم اضافه نمود: این شرکت به همراه سایر نهادهای ذی ربط آمادگی کامل برای خرید تضمینی گندم کشاورزان را دارد و هر محموله ای که تحویل داده گردد پس از 24 ساعت بهای آن به کشاورزان پرداخت می گردد.

وی تاکید نمود: 30 مرکز خرید گندم و 9 مرکز خرید کلزا با توان خرید 20 هزار تن کلزا، سال جاری آماده خرید تضمینی از کشاورزان هستند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 15601

به "30 مرکز خرید گندم در استان ایلام ایجاد می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "30 مرکز خرید گندم در استان ایلام ایجاد می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید