32 هزار تن کالای اساسی در استان مرکزی توزیع شد

به گزارش مجله سرگرمی، سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی گفت: 32 هزار تن کالای اساسی شامل برنج و شکر پارسال از سوی این شرکت با نرخ مصوب دولتی بین مردم استان توزیع شد.

32 هزار تن کالای اساسی در استان مرکزی توزیع شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، غلامرضا ملکی یکشنبه 10 فروردین افزود: توزیع اقلام کالاهای اساسی در استان مرکزی از سوی شرکت غله و خدمات بازرگانی نسبت به مدت مشابه سال قبل 10 برابر افزایش یافته است.

وی ادامه داد: سه هزار تن برنج و روغن در سال 97 با نرخ مصوب دولتی از سوی شرکت غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی در سطح شهرهای استان توزیع شد.

سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی گفت: سال گذشته 26 هزار تن شکر و 6 هزار تن برنج با نرخ مصوب دولتی در راستای تنظیم بازار در این استان توزیع شده است.

وی گفت: توزیع اقلام اساسی موردنیاز مردم با نرخ تضمینی و رعایت موارد بهداشتی در حال انجام است و این کالاها امسال نیز به صورت مستمر در راستای تنظیم بازار استان از سوی غله توزیع خواهند شد.

ملکی گفت: اقلام اساسی و پرمصرف در سبد غذایی خانوارهای استان به میزان کافی در انبارهای شرکت غله و خدمات بازرگانی ذخیره شده و در این راستا هیچ نگرانی و مسئله ای وجود ندارد.

وی ادامه داد: با توجه به نزدیکی به ماه مبارک رمضان با هماهنگی های اجرا شده با شرکت بازرگانی واردات کالاهای اساسی موردنیاز مردم استان مرکزی در دستور کار شرکت غله و خدمات بازرگانی استان قرار گرفته است.

سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی ذخیره سیلوهای گندم استان را مناسب ارزیابی کرد و گفت: گندم موردنیاز استان تاپایان فصل برداشت و آغاز خرید تضمینی این محصول در سیلوها ذخیره شده است.

ملکی در بخش دیگری از سخنانش افزود: به منظور بهبود کیفیت نان در واحدهای نانوایی استان مرکزی واردات گندم به استان در حال انجام است.

وی گفت: دستورالعمل های بهداشتی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اراک و اتاق اصناف استان در راستای مقابله با ویروس کرونا در 14 بند به نانوایی ها ابلاغ شده و نظارت مستمر بر فرایند فعالیت آن ها انجام می شود.

ملک، رعایت بهداشت فردی، خودداری از پهن کردن نان، ممانعت از دریافت پول نقد، استفاده از کیسه های پارچه ای توسط مشتریان، جلوگیری از ورود افراد متفرقه به داخل محل تهیه و پخت نان را ازجمله موارد ابلاغ شده به نانوایی ها برای مقابله با ویروس کرونا مطرح نمود.

57 هزار صنف مختلف زیر نظر 173 اتحادیه صنفی در نقاط مختلف استان مرکزی فعالیت دارند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 80308

به "32 هزار تن کالای اساسی در استان مرکزی توزیع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "32 هزار تن کالای اساسی در استان مرکزی توزیع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید