51میلیارد تومان تسهیلات روستایی و عشایری در استان سمنان پرداخت شد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، حشمت الله عسگری بعد از ظهر سه شنبه در بیست و چهارمین جلسه کارگروه اشتغال روستایی و عشایری استان سمنان به میزبانی استانداری، ضمن تاکید بر حمایت دولت از طرح های اشتغال روستایی و عشایری در سطح استان، تاکید نمود: در چهار ماهه گذشته 51میلیارد تومان تسهیلات به طرح های اشتغال روستایی و عشایری استان پرداخت گردیده و مابقی طرح ها نیز پس از آنالیز در کارگروه مربوطه به بانک معرفی می شوند.

51میلیارد تومان تسهیلات روستایی و عشایری در استان سمنان پرداخت شد

وی با بیان اینکه پرداخت تسهیلات به 134 طرح روستایی و عشایری در سطح استان سمنان شروع گردیده است، اضافه نمود: این تسهیلات با اولویت پرداخت با طرح های مهم بخش کشاورزی، صنعت و معدن و با همراهی بانک های عامل به متقاضیان پرداخت می گردد.

برخی بانک ها همکاری نمی نمایند

معاون استاندار سمنان ایجاد زمینه ایجاد اشتغال پایدار و حمایت از طرح های اشتغال زایی را دو محور اصلی طرح ارائه تسهیلات روستایی و عشایری دانست و گفت: با ایجاد اشتغال در روستاها می توانیم از مهاجرت به شهرها جلوگیری کنیم.

عسگری در ادامه ضمن انتقاد از عدم همکاری برخی بانک های برای اجرای پرداخت تسهیلات طرح اشتغال زایی عشایری در سطح استان سمنان، تاکید نمود: عشایر و روستائیان شرایط ویژه ای دارند که به خصوص در مقوله عشایر تضامین بانکی می بایست تسهیل گردد تا بتوانیم شاهد حمایت از طرح های اشتغال زا باشیم.

وی اضافه نمود: روند مناسب پرداخت تسهیلات اشتغال زایی روستایی و عشایری با همراهی بانک ها موثر است اما با این وجود بانک هایی هستند که هیچ همکاری با طرح های اشتغال زا ندارند و لذا امیدواریم رویه این بانک ها تغییر کند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 1736

به "51میلیارد تومان تسهیلات روستایی و عشایری در استان سمنان پرداخت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "51میلیارد تومان تسهیلات روستایی و عشایری در استان سمنان پرداخت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید