اعزام چهار جودوکار نابینا و کم بینا به مسابقات جهانی پرتغال

به گزارش مجله سرگرمی، تیم ملی جودوی نابینایان و کم بینایان برای شرکت در مسابقات جهانی بامداد امروز چهارشنبه راهی پرتغال شد.

اعزام چهار جودوکار نابینا و کم بینا به مسابقات جهانی پرتغال

محمدرضا حاج یوسف زاده سرمربی تیم ملی جودوی نابینایان و کم بینایان در گفت وگو با خبرنگاران، اضافه نمود: مسابقات جهانی جودوی نابینایان و کم بینایان از روز جمعه 25 آبان در دو بخش انفرادی و تیمی در پرتغال برگزار می گردد و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت که البته تیم ما تنها در بخش انفرادی حاضر می شود. همچنین بعد از خاتمه مسابقات در پرتغال کمپ تمرینی برای تیم های حاضر در مسابقات برپا خواهد شد که به دلیل بالا بودن هزینه های ارزی بلافاصله بعد از خاتمه مسابقات انفرادی به کشور بازخواهیم گشت.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا تیم کامل به این مسابقات اعزام نکردید، اضافه نمود: از یک طرف به دلیل این که در وزن 66 کیلوگرم رضا غلامی رباط مینیسک پایش آسیب دیده بود و ویزای علی خجسته در وزن 73 کیلوگرم برای شرکت در این مسابقات آماده نبود و از سوی دیگر به دلیل بالا بودن هزینه های ارزی ترجیح دادیم تنها در بخش انفرادی در مسابقات جهانی پرتغال که امتیاز بالایی برای کسب سهمیه ورودی بازی های پارالمپیک 2020 توکیو دارد، شرکت کنیم. قطعا اگر می خواستیم در مسابقات تیمی شرکت کنیم باید با 7 ورزشکار راهی این مسابقات می شدیم که در شرایط فعلی امکانپذیر نبود و باید هزینه سنگینی را فدراسیون پرداخت می کرد.

یوسف زاده از امید جعفری در وزن 81 کیلوگرم، وحید نوری 90 کیلوگرم، احسان موسی نژاد 100 کیلوگرم و محمدرضا خیرالله زاده 100+ کیلوگرم به عنوان نفرات اعزامی به مسابقات جهانی پرتغال نام برد و توضیح داد: مسابقات جهانی پرتغال یکی از مهم ترین مسابقاتی است که از امتیاز بالایی برخوردارست و جودوکاری که بتواند قهرمان این رقابتها گردد، امتیاز ورودی سهمیه پارالمپیک 2020 توکیو را کسب می نماید. بنابراین کوشش ما بر این است که با کسب بهترین نتیجه امتیاز بالایی را از این رقابت کسب کنیم و مجبور نشویم با حضور در ورد کاپ های مختلف برای خود امتیاز جمع کنیم.

سرمربی تیم ملی جودوی نابینایان و کم بینایان در خاتمه در پاسخ به این پرسش که پیش بینی کسب چند مدال را در این مسابقات دارید، گفت: بعد از بازی های پاراآسیایی جاکارتا اردوی جودوکاران در استادیوم آزادی همچنان تداوم داشته و جودوکاران در شرایط بسیار خوبی عازم پرتغال می شوند. بنابراین هدف گذاری ما کسب یک مدال از 4 جودوکار اعزامی به این مسابقات است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 6401

به "اعزام چهار جودوکار نابینا و کم بینا به مسابقات جهانی پرتغال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعزام چهار جودوکار نابینا و کم بینا به مسابقات جهانی پرتغال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید