افتتاح پروژه های درمانی و بهداشتی استان خوزستان با حضور وزیر بهداشت

به گزارش مجله سرگرمی، در سفر وزیر بهداشت به استان خوزستان چندین پروژه درمانی و بهداشتی در شهرهای این استان افتتاح و به بهره داری رسید.

افتتاح پروژه های درمانی و بهداشتی استان خوزستان با حضور وزیر بهداشت

به گزارش خبرنگاران، به نقل از سایت وبدا، به منظور تسهیل در روند خدمت رسانی به بیماران، بخش 2 آنژیوگرافی و همچنین بخش NICU و بستری نوزادان در بیمارستان دکتر گنجویان دزفول با حضور وزیر بهداشت به بهره برداری رسید.

بخش آنژیوگرافی 2 بیمارستان بزرگ دزفول در مساحتی بالغ بر 200 متر مربع و اعتبار 3 میلیارد و 430 میلیون تومانی در فضای بیمارستان تاسیس و به بهره برداری رسید.

این بخش به منظور تکمیل بخش اول آنژیوگرافی در بیمارستان بزرگ احداث گردیده تا با توجه به حجم بیماران و شمار جراحی های قلب باز در این بیمارستان، روند درمان بیماران با سرعت و سهولت بیشتری انجام گردد.

لازم به ذکر است، افتتاح بخش جدید آنژیوگرافی به علاوه بخش قبلی، برای خدمات رسانی به جمعیتی در حدود 2 میلیون نفر احداث گردیده و به بهره برداری خواهد رسید.

همچنین بخش NICU و بستری نوزادان نیز در مساحتی بالغ بر 760 متر مربع و اعتبار یک میلیارد و 430 میلیون تومانی در بیمارستان بزرگ دزفول احداث و به بهره برداری رسیده است.

بخش NICU این بیمارستان 14 تخت و بخش بستری جدید نوزادان نیز دارای 25 تخت بستری است.

دکتر هاشمی همچنین از مجتمع زنان و زایمان حضرت زینب(س) این بیمارستان که در زمینی با زیربنای 7500 متر مربع در دو طبقه در حال ساخت است، بازدید کرد.

این پروژه با ظرفیت 110 تخت بستری، تسهیلات زایمانی، مراقبت های ویژه نوزادان و اتاق عمل است که 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

افتتاح کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی یا زهرا(س) دزفول با حضور وزیر بهداشت

به گزارش خبرنگاران، کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی یا زهرا (س) دزفول نیز امروز در مساحتی بالغ بر 2000 متر مربع احداث شد.

ساخت و تجهیز این مرکز بالغ بر 4 میلیارد و 400 میلیون تومان هزینه در برداشته و آماده خدمت رسانی و پوشش خدمات تخصصی و فوق تخصصی به 200 هزار نفر در جنوب شهر دزفول است.

لازم به ذکر است در این مرکز، تمامی خدمات تخصصی و فوق تخصصی در زمینه گوارش، کبد، داخلی، قلب، عفونی، ریه، اطفال، نوزادان و داروخانه ارائه خواهد شد.

دکتر هاشمی همچنین از پروژه بیمارستان در حال ساخت 400 تختخوابی غدیر که در محل بیمارستان یازهرا(س) دزفول در حال احداث است، بازدید کرد.

افتتاح مرکز تصویربرداری و سی تی اسکن افشار

بهره برداری از تصویربرداری و سی تی اسکن افشار دیگر پروژه افتتاح گردیده با حضور وزیر بهداشت است .

این مرکز در مساحتی بالغ بر 200 متر مربع و اعتباری بالغ بر 4 میلیارد تومان در فضای بیمارستان بزرگ دزفول احداث و تجهیز گردیده است.

براساس این گزارش، مرکز تصویربرداری و سی تی اسکن افشار با هزینه شخصی دکتر آیتی، پزشک رادیولوژیست، احداث گردیده و شامل خدمات سی تی اسکن، رادیولوژی، سونوگرافی، ماموگرافی و تصویربرداری OPG بوده و اولین مرکز تصویربرداری سرپایی تصویربرداری در سطح استان خوزستان است.

لازم به ذکر است، خدمات این مرکز با تعرفه دولتی ارائه می گردد.

افتتاح مراکز خدمات جامع سلامت خیرساز شهرستان دزفول

مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان دزفول که با همت خیرین احداث و تجهیز گردیده است نیز امروز با حضور وزیر بهداشت به بهره برداری رسید.

مرکز خدمات جامع سلامت خیرساز مرحوم حاج حسن عیدی در مساحتی بالغ بر 520 متر مربع و اعتباری بالغ بر 900 میلیون تومان در منطقه سنجر دزفول احداث و آماده بهره برداری است.

لازم به ذکر است، خدماتی که در این مرکز ارائه می گردد، شامل خدمات بهداشتی اعم از واکسیناسیون، غربالگری و کنترل جمعیت و سایر خدمات بهداشتی بوده و جمعیتی در حدود 30 تا 35 هزار نفر را تحت پوشش خواهد داشت.

براساس این گزارش، مرکز خدمات جامع سلامت خیرساز شماره 2 دزفول به همت حاج محمدرضا رفیعیان نیز در مساحتی بالغ بر 900 متر مربع احداث گردیده و شامل خدمات بهداشتی و خدمات اولیه دندانپزشکی است.

این مرکز آماده خدمت رسانی به جمعیتی بالغ بر 60 تا 70 هزار نفر در شهرستان دزفول است.

در این مرکز، سه یونیت دندانپزشکی، خدمات پزشکی، مامایی، مراقبت سلامت، بهداشت محیط و حرفه ای، سلامت روان، مشاوره تغذیه و واکسیناسیون انجام می گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3916

به "افتتاح پروژه های درمانی و بهداشتی استان خوزستان با حضور وزیر بهداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح پروژه های درمانی و بهداشتی استان خوزستان با حضور وزیر بهداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید