بریمانلو به مدال برنز دست پیدا کرد، هفتمین مدال ایران در دنیا

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، محمد محمدی بریمانلو جودوکار وزن 73- کیلوگرم تیم ملی کشورمان که با 5 پیروزی و یک شکست به دیدار رده بندی رقابتهای دنیای رسیده بود، در این مرحله برابر اودبایار بولدباتار از مغولستان به پیروزی رسید و مدال برنز گرفت. این مغولی با رنکینگ چهار دنیا و مدال برنز دوره قبل دنیا، در مسابقات قهرمانی سال 2017 آسیا برابر بریمانلو به پیروزی دست پیدا نموده بود.

بریمانلو به مدال برنز دست پیدا کرد، هفتمین مدال ایران در دنیا

بریمانلو امروز مبارزات بسیار خوبی به نمایش گذاشت و شایسته کسب مدال بود. وی که مدتی قبل مدال برنز بازیهای آسیایی را کسب نموده بود، با برتری مقابل کیم چول وانگ از کره شمالی، ایشن امانوف از قرقیزستان، تامی ماکیاس از سوئد، ایلیان پاتکوویچ از مولداوی و لاشا شاداتوشیلی از گرجستان به نیمه نهایی راه یافته و در این مرحله برابر آن چان گریم از کره جنوبی باخت و به دیدار رده بندی رفت.

اوج کار این جودوکار خوب کشورمان در مبارزات امروز برتری مقابل حریف گرجستانی بود. جودوکاری عنوان دار با رنکنیگ با رنکینگ 6 دنیا که مدال طلای المپیک 2016 شاخص ترین مدال وی بود. این گرجستانی تنها 13 ثانیه برابر بریمانلو دوام آورد و با ضربه فنی بازنده تاتامی را ترک کرد و در گروه بازنده ها هم به مغولستان باخت و از دست یابی به مدال بازماند.

این هفتمین مدال جودو ایران در رقابتهای دنیای است. پیش از بریمانلو ، آرش میراسماعیلی دو طلا و دو برنز، محمود میران و سعید ملایی هم هر کدام یک برنز برای جودو ایران در رقابتهای دنیای کسب نموده بودند

سعید ملایی دومین نماینده ایران روی تاتامی دنیای سعید ملایی در وزن 81- کیلوگرم فردا یکشنبه اول مهرماه و در وزن 81- کیلوگرم به روی تاتامی می رود. در این وزن 70 جودوکار حضور دارند که ملایی با سید یک در دور نخست گروه A استراحت دارد و سپس به مصاف برایند از کانادا می رود. این حریف رنکینگ 18 دنیا را در اختیار دارد و با دو طلا و یک نقره ای که در چند ماه اخیر از رقابتهای بین المللی کسب نموده نشان داده آماده گی بالایی دارد. البته این کانادایی در رقابتهای گرنداسلم ابوظبی برابر ملایی بازنده گردیده و بعید است مسئله ای برای جودوکار کشورمان ایجاد کند. ملایی دور سوم باید برابر برنده مبارزه کنگو و ایسلند مبارزه کند که بازهم کار دشواری پیش رو ندارد.

رقابتهای جودو قهرمانی دنیا که از روز پنجشنبه با حضور 758 جودوکار از 125 کشور در باکو شروع گردیده، تا پنجم مهرماه ادامه خواهد داشت.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3666

به "بریمانلو به مدال برنز دست پیدا کرد، هفتمین مدال ایران در دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بریمانلو به مدال برنز دست پیدا کرد، هفتمین مدال ایران در دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید