جایزه کرک داگلاس به هیو جکمن می رسد، بیانیه بازیگر 101 ساله

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از ورایتی، جشنواره جهانی فیلم سانتا باربارا با اهدای جایزه کرک داگلاس از هیو جکمن برای تعالی در سینما تجلیل می نماید.

جایزه کرک داگلاس به هیو جکمن می رسد، بیانیه بازیگر 101 ساله

جایزه کرک داگلاس در یک مراسم شام رسمی در ریتزکارلتون باکارا در سانتا باربارا روز دوشنبه 19 نوامبر به هیو جکمن اهدا می گردد و از سود حاصل از این مراسم برای حمایت از برنامه های آموزشی رایگان این جشنواره جهانی استفاده می گردد.

حضور آینده جکمن در سینما با فیلم رقیب پیشتاز به کارگردانی جیسون رایتمن رقم خواهد خورد. در این فیلم که در روز 6 نوامبر اکران می گردد جکمن در نقش گری هارت سیاستمدار آمریکایی ایفای نقش می نماید. هارت در سال 1987 پیشتاز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بود، البته پیش از آن که شایعاتی در مورد زندگی خصوصیش، وضعیتش را تغییر دهد.

هیو جکمن تاکنون طیف وسیعی از نقش ها را بازی نموده که از جمله آن ها می توان به حضور در فیلم بینوایان (کسب نامزدی جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد) و همچنین فیلم های زندانیان، لوگان و برترین شومن (دو فیلم آخر در سال گذشته در مجموع بیش از 1 میلیارد دلار فروش داشتند) اشاره نمود.

سی وچهارمین دوره جشنواره جهانی فیلم سانتا باربارا بین روزهای 30 ژانویه تا 9 فوریه سال آینده برگزار خواهد شد.

جایزه کرک داگلاس از سال 2006 به جشنواره سانتا باربارا اضافه گردیده است. از برندگان پیشین این جایزه که به نام بازیگر افسانه ای سینمای کلاسیک هر ساله اهدا می گردد، می توان به نام هایی چون جودی دنچ، جین فوندا، فارست ویتاکر، رابرت دنیرو و هریسون فورد اشاره نمود.

کرک داگلاس 101 ساله در بیانیه ای در مورد این جایزه چنین گفت: بسیار خوشحال هستم که هیو جکمن 13مین جایزه کرک داگلاس را دریافت خواهد نمود او یک استعداد فوق العاده در سینما و تئاتر و یکی از بهترین افراد در این حرفه است. برای من یک افتخار است که نامم با نام او در جایزه سال جاری پیوند می خورد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4273

به "جایزه کرک داگلاس به هیو جکمن می رسد، بیانیه بازیگر 101 ساله" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جایزه کرک داگلاس به هیو جکمن می رسد، بیانیه بازیگر 101 ساله"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید