چیزهایی که احتمالا نمی دانید درباره بورا بورا

به گزارش مجله سرگرمی، بورا ، بورا بورا . بهشت واقعی بر روی زمین و یکی از معدود مکان‌هایی که تقریبا ً همه امیدوارند که در طول زندگی خود از آن دیدن کنند . شما باید در مورد بورا بورا شنیده باشید و تصاویر نمادین از جزایر با سواحل ، آب زلال و خانه‌های ییلاقی روی اقیانوس دیده باشید . اما ممکن است از شنیدن برخی چیزها در مورد این جزیره رمانتیک که قبلا ً نمی‌دانستید شگفت‌زده شوید .

چیزهایی که احتمالا نمی دانید درباره بورا بورا

1. بورا بورا کجاست ؟
در هر ماه هزاران نفر از مردم از بورا بورا کجا هستند ؟ به گوگل . و در اینجا پاسخ این است : این جزیره استوایی در Polynesia فرانسوی ، در وسط اقیانوس آرام ، در نیمه راه بین آمریکا و استرالیا قرار دارد .
2. دیدن بورا بورا چقدر هزینه دارد ؟
بسیاری از شما ممکن است به طور محرمانه امیدوار باشید که بورا بورا یک نقطه تعطیلاتی فوق‌العاده لوکس نباشد . اما متاسفانه اینطور است . هزینه متوسط یک تعطیلات یک هفته‌ای در این جزیره حدود 11000 دلار برای هر دو است . حداقل شما می‌توانید این جا را 6000 دلار خرج کنید .
رویای ماندن در یک خانه ییلاقی بیش از حد اقیانوس ؟ به خاطر داشته باشید که قیمت این نوع اقامت از 800 تا 2، 000 دلار در شب است . البته ، گزینه‌های بسیار منطقی ‌تری مانند bungalows ساحلی و یا مقرری بازنشستگی وجود دارد .
رسیدن به آنجا ارزان نیست ، با بازگشت پروازه‌ای کلاس اقتصادی از اروپا یا ایالات‌متحده حدود 2500 دلار به ازای هر نفر .
3. آیا گزینه‌هایی برای دیدن بورا بورا وجود دارد ، اما پول خرج نمی‌کنید ؟
شما ممکن است بخواهید به سفر دریایی اقیانوس آرام بروید . بسیاری از خطوط مسافرتی در بورا بورا توقف کرده‌اند تا بتوانید طعم آن زندگی فوق‌العاده لوکس را بدون خرج کردن تمام پولتان به دست آورید .
4. آب و هوایی که در طول سال در بورا بورا وجود دارد چیست ؟
در بورا بورا دو فصل وجود دارد : تابستان و زمستان . شاید عجیب به نظر برسد ، اما تابستان از نوامبر تا آوریل دوام دارد . این فصل بارانی است ( فصل بارانی نیز نامیده می‌شود ) . در این دوران تقریبا ً هر روز ابری است و طوفان‌ها کوتاه ، قوی و غیرقابل‌پیش‌بینی هستند . آب و هوا 30 درجه سانتی گراد ( 86 درجه فارنهایت ) و بارندگی در حدود 1800 میلی متر ( 71 اینچ ) است . در زمستان ( فصل خشک ) دما کمی پایین‌تر است و باران بندرت اتفاق می‌افتد . همچنین خطر طوفان بسیار پایینی وجود دارد .
5- نام جزیره دقیقا ً بورا نیست
محلی‌ها آن را کمی متفاوت از ما تلفظ می‌کنند . در Tahitian ، هیچ حرف B وجود ندارد . بنابراین بورا بورا وجود ندارد ، اما Pora Pora ( که به معنای تولد اول است ) . اولین مهاجران اروپایی برای بازدید از جزیره جزیره نشینان جزیره نشینان و نام بورا بورا در این جزیره ساکن شدند.
6. بورا بورا به فرانسه
همانطور که قبلا ً گفتیم ، آن در فرانسوی به اصطلاح Polynesia فرانسوی قرار دارد ، بنابراین تعجبی ندارد که بورا بورا یکی از سرزمین‌های خارج از کشور فرانسه باشد .
7. جنگ جهانی دوم
در طول جنگ جهانی دوم ، آمریکا بورا بورا را به عنوان پایگاه نیروی نظامی برای ناوگان اقیانوس آرام جنوبی انتخاب کرد و یک ایستگاه نفت ، فرود در پایگاه هوایی و استحکامات دفاعی در اطراف آن ساخته شد . اما هیچ عملیات نظامی فعال در جزایر وجود نداشت و این پایگاه در 2 ژوئن 1946 به طور رسمی بسته شد .
8. حمل و نقل عمومی در این جزیره وجود ندارد
اگر قصد دارید از این جزیره بازدید کنید، برای پیاده‌روی یا اجاره اتومبیل یا اتومبیل آماده باشید چون هیچ وسیله نقلیه عمومی در بورا بورا وجود ندارد . تنها چیزی که می‌تواند حمل و نقل عمومی محسوب شود یک اتوبوس به نام Le Truck است که گردش‌های دو ساعته را در اطراف جزیره انجام می‌دهد .
9. هیچ مارها یا حشرات سمی در Polynesia فرانسوی وجود ندارد .
درست است . حیوانات سرزمین خطرناک در این بهشت استوایی وجود ندارند . شما می‌توانید در ساحل چرت بزنید و تنها مار که با آن روبرو خواهید شد در رویاهای شما خواهد بود .
10. از افتادن نارگیل آگاه باشید !
بورا گفت: بسیار خوب ، هیچ snakes در بورا وجود ندارد ، اما خطر دیگری در کمین شما است . Coconuts ! بله ، CO - CO - NUTS ! برای دقیق شدن ، فرو افتادن نارگیل .
تصور کنید که یک نارگیل سبز می‌تواند به دو کیلو ( 4.5 پوند ) برسد . همچنین در نظر بگیرید که درختان نخل در حدود 30 متر ( 98 فوت ) ارتفاع دارند و سرعت درخت نارگیل نزدیک به 85 کیلومتر بر ساعت ( 53 مایل بر ساعت ) است ، بنابراین می‌توانید با نیرویی که معادل یک تن است ، برخورد کنید . به هیچ وجه سرگرم‌کننده نیست .
11. یکی از بهترین سواحل جهان در آنجا قرار دارد .
در سال 2013 ،
سی ان ان بهترین سواحل جهان را در بر می‌گیرد و ( ما نمی‌توانیم بگوییم که این یک سورپرایز بزرگ است ) ساحل Matira در بورا بورا در راس 10 قرار گرفت . خود جزیره به عنوان گوینت پالترو ( Gwyneth Paltrow ) نیز توصیف می‌شد : کمی بیش از حد قابل باور بودن می‌باشد .

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 520

به "چیزهایی که احتمالا نمی دانید درباره بورا بورا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چیزهایی که احتمالا نمی دانید درباره بورا بورا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید