دو مدل آئودی تیونینگ شده در نمایشگاه سما رونمایی شدند

به گزارش مجله سرگرمی، شرکت ABT، دو مدل آئودی RS5 و SQ5 را تیونینگ نموده است. این دو خودرو در غرفه این شرکت در نمایشگاه سما Sema رونمایی شده اند.

دو مدل آئودی تیونینگ شده در نمایشگاه سما رونمایی شدند

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی خبرنگاران؛ دو مدل آئودی تیونینگ شده در نمایشگاه سما Sema به نمایش در آمده اند که به طور کامل در همه قسمت ها ارتقا یافته اند. این کار را شرکت تیونینگ ABT انجام داده است.

اولین خودرو، کراس اور SQ5 است. این خودرو دارای بدنه عریض ABT است که شامل قطعات زیادی است. قسمتی از این قطعات سپرهای جلو و عقب اسپرت، بال بزرگ و سیستم اگزوز سفارشی ساخت است. گفتنی است که برای اگزوز می توانید مدل جدید با خروجی های کرومی مشکی یا کربنی را هم سفارش دهید. این خودرو به رینگ های 22 اینچی نیز مجهز است که رنگ آن ها مشکی است. این تغییر بسیار این خودرو را زیباتر نموده است.

البته باید گفت که پیشرانه آئودی SQ5 نیز تقویت شده است. پیشرانه 3 لیتری V6 توربوشارژ SQ5 از 354 اسب بخار قدرت و 500 نیوتن متر گشتاور به 420 اسب بخار قدرت و 550 نیوتن متر گشتاور تغییر نموده است. این یک تغییر بسیار سودمند و جذاب است.

خودروی دیگری که در سمای 2018 در غرفه ABT رونمایی شده است، کوپه اسپرت آئودی RS5 بود. این خودرو در قسمت خارجی خود دچار تحولات جذابی شده است. تغییرات جالب این خودرو شامل سر اگزوزهای چهارتایی و رینگ های 21 است. رنگ آن نیز خاکستری مات است. این تیونر با استفاده از یاری فنرهای تنظیم شونده و آنتی رول، سیستم تعلیق کوپه اسپرت آئودی را نیز ارتقاء داده است.

همان طور که در SQ5 پیشرانه افزایش یافته است در این خودرو نیز این رخ داده است. قدرت پیشرانه کوپه اسپرت آئودی RS5 به طور قابل توجهی افزایش یافته است. قدرت و گشتاور پیشرانه 2.9 لیتری V6 توئین توربوی آن از 444 اسب بخار و 600 نیوتن متر به 503 اسب بخار و 680 نیوتن متر افزایش یافته است.

نمایشگاه سما تا 11 آبان ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: ربات های انسان نمایی که شما را می ترسانند +فیلم

خودروهای تیونینگ شده آئودی در نمایشگاه سما

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 5613

به "دو مدل آئودی تیونینگ شده در نمایشگاه سما رونمایی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو مدل آئودی تیونینگ شده در نمایشگاه سما رونمایی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید