رقابت داغ استقلال و پرسپولیس با حریفان و جدال جذاب نمایندگان شمال

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، دومین روز از هفته چهاردهم رقابتهای لیگ برتر با برگزاری 3 بازی پیگیری می گردد که طی آن ابتدا در نساجی قائمشهر میزبان سپیدرود رشت است، سپس در دیداری حساس ماشین سازی در تبریز پذیرای تیم فوتبال پرسپولیس است و در آخرین بازی امروز استقلال در آبادان به مصاف صنعت نفت می رود.

رقابت داغ استقلال و پرسپولیس با حریفان و جدال جذاب نمایندگان شمال

* نساجی - سپیدرود دیدار دو تیم از خطه گیلان و مازندران فارغ از صندلی دو تیم در جدول همیشه می تواند از حساسیت های بالایی برخوردار باشد. هرچند این اولین رویارویی دو تیم گیلانی و مازندرانی در لیگ برتر است، اما سابقه برگزاری چنین بازیهایی در لیگ یک نشان داده که این بازی می تواند آبستن حوادثی هم باشد.

سپیدرود بعد از 2 پیروزی پیاپی، هفته گذشته در یک دیدار خانگی مغلوب نفت مسجد سلیمان شد تا به جای این تیم به رده پانزدهم جدول رفته و بار دیگر فانوس به دست گردد. شاگردان علی کریمی پیش از این هم نشان داده بودند که پتانسیل رقم زدن نتایج غیر قابل پیش بینی را دارند. سپیدرود در صورت پیروزی احتمالی در این بازی می تواند یکی دو پله در جدول صعود نموده و فعلا از جمع تیم های انتهای جدولی کمی فاصله بگیرد.

از سوی دیگر نساجی که با 12 امتیاز در هفته سیزدهم در صندلی دوازدهم قرار گرفته بود، می تواند با پیروزی احتمالی در این بازی به کمرکش جدول صعود نموده و حاشیه امنیت زیادی پیدا کند.

* ماشین سازی - پرسپولیس پرسپولیس در خسته ترین ایام و روزی که کمترین داشته های ممکن را دارد، باید به مصاف تیم سخت کوش و سخت باز ماشین سازی برود. تیمی در بازی های اخیرش استقلال و سپاهان را در خانه خود به چالش کشید و حالا برای سومین هفته میزبان یکی دیگر از تیم های مدعی است.

سرخ پوشان در حالی باید به مصاف ماشین سازی بروند که کمال کامیابی نیا را به دلیل محرومیت و شایان مصلح را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد تا برانکو با کمترین بازیکن ممکن تیمش را در تبریز به میدان بفرستد.

ماشین سازی که به همراه صنعت نفت با 10 مساوی از 13 بازی رکورد دار کسب مساوی هستند، بیشترین امیدش برای دستیابی به دروازه سرخ پوشان را در ساقهای رضا خالقی فر، مهاجم سابق همین تیم پرسپولیس که در حال حاضر بهترین گلزن ماشین سازی است جستجو می نماید.

پرسپولیس یکی از دو تیم بدون شکست مسابقات است که بهترین خط دفاعی لیگ با تنها 4 گل خورده را هم در اختیار دارد. اما شاگردان برانکو در این فصل توفیق زیادی در خط حمله ندارند مهاجمان این تیم چندان زهردار نشان نداده اند.

سرخ پوشان امیدوارند تا با پیروزی در این بازی فعلا صندلی تراکتورسازی را در رده سوم جدول بگیرند تا امید آنها برای دستیابی به صدر جدول در نیم فصل دوم زنده بماند.

* استقلال - صنعت نفت شاگردان شفر پس از یک پیروزی نوبرانه برابر استقلال خوزستان در هفته گذشته، این هفته میزبان یک خوزستانی دیگر به اسم صنعت نفت آبادان هستند. اما حریف این هفته آبی پوشان همانند حریف هفته گذشته شان در مسائل و بحران های مختلف غرق نیست.

حریف این هفته استقلال هم همانند حریف این هفته پرسپولیس، متخصص نتیجه مساوی است. آنها هم 10 بازی از 13 بازی خود را با مساوی به اتمام رسانده اند تا این آمار نشان از سختی کار آبی پوشان برای کسب پیروزی بدهد. به خصوص که خود استقلال هم بیشترین نتیجه ای که در این فصل گرفته مساوی است.

آبی پوشان هم همچون سرخ پوشان در کنار خط دفاعی قوی و مستحکم، از خط دفاعی نه چندان زهرداری استفاده می نمایند. وجه تشابه دو تیم این است بهترین گلزنان این دو تیم 3 گله هستند. از استقلال وریا غفوری و از صنعت نفت طالب ریکانی به همراه میلاد جهانی با 3 گل بهترین گلزنان این دو تیم هستند.

برنامه بازیهای روز دوم هفته چهاردهم لیگ برتر به توضیح زیر است:

پنجشنبه 8 آذرماه

* نساجی مازندران - سپیدرود رشت ؛ ساعت 15 - استادیوم شهید وطنی قائمشهر داور: علیرضا فغانی کمکها: بابک داوری - امیر مبشر - سیدمهدی سیدعلی ناظر: حسین نجاتی

* ماشین سازی تبریز - پرسپولیس تهران ؛ ساعت 15 - استادیوم بنیان دیزل تبریز داور: سیدرضا مهدوی کمکها: میریعقوب حجتی - حمیدرضا کنعانی - شاهو اصلانی ناظر: علی خسروی

* استقلال تهران - صنعت نفت آبادان ؛ ساعت 17:30 - استادیوم آزادی تهران داور: علی صفایی کمکها: مهدی عالیقدر - مهدی شفیعی - جواد محمدی ناظر: حیدر شکور

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 7213

به "رقابت داغ استقلال و پرسپولیس با حریفان و جدال جذاب نمایندگان شمال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت داغ استقلال و پرسپولیس با حریفان و جدال جذاب نمایندگان شمال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید