شایسته این پیروزی بودیم، بازی سختی برگزار گردید

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، محمدرضا مهاجری عصر امروز جمعه بعداز پیروزی تیمش برابر پارس جنوبی جم گفت: بازی سخت برگزار گردید.

شایسته این پیروزی بودیم، بازی سختی برگزار گردید

وی سپس ادامه داد: در بازی امروز اعتماد به نفس مان را پیدا کردیم. دیدیم اگر بخواهیم می توانیم نتایج خوبی بدست بیاوریم.

وی گفت: من در کنار نیمکت و محوطه مربیان باید این حس را به بازیکنانم انتقال می دادم که آنها کم نیاورند و به مبارزه ادامه بدهند.

مهاجری ابراز داشت: البته نباید مغرور شویم. هنوز اتفاق خاصی رخ نداده است و بازیکنان ما می توانند کارهای بزرگتری انجام بدهند.

سرمربی ماشین سازی تبریز با بیان اینکه کنار زمین کوشش می کردم روحیه جنگندگی بازیکنانم را حفظ کنم، ادامه داد: حریف هم چند موقعیت بدست آورد ولی نتوانستند گلی به ثمر برسانند.

مهاجری با تاکید بر اینکه روز به روز تیمم بهتر خواهد شد و هماهنگ تر می شویم، اضافه نمود: بعد از 10 نفره شدن هم تعویض های ما به صورت منطقی جواب داد و یکی دو بازیکن تیم ما هم مصدوم شدند ولی بالاخره سه امتیاز را کسب کردیم.

وی ابراز داشت: امروز اعتراض هایی به داوری داشتم ولی بازی شرایط خاصی داشت و برای ما مهم بود. البته جا دارد به داوران بازی هم خسته نباشید بگویم و از انها تشکر داشته باشم.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز ادامه داد: باید بازیکنان بدانند که برای کسب موفقیت باید کوشش کرد. ما هم حرص خوردیم و استرس داشتیم ولی باید همه بدانند که وقتی نتیجه دلخواه کسب نمی گردد همه ضرر می نمایند پس باید کوشش کرد و به نتیجه دلخواه دست پیدا کرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3553

به "شایسته این پیروزی بودیم، بازی سختی برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شایسته این پیروزی بودیم، بازی سختی برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید