صحبت های تکراری در تمرین تیم فوتسال المپیک ایران

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، علی کفاشیان سرپرست کمیته فوتسال با حضور در تمرین تیم فوتسال جوانان ایران گفت: شما برترین های فوتسال هستید که در تیم ملی حضور دارید. از شما می خواهم در یکی از مهمترین رویداد دنیا که المپیک 2018 آرژانتین است، بهترین عملکرد را داشته باشید.

صحبت های تکراری در تمرین تیم فوتسال المپیک ایران

وی درادامه بیان نمود: شما انتخاب گردیده اید تا برای ایران به میدان بروید و بهترین نتیجه و عملکرد را کسب کنید.اولین حضور تیم ملی فوتسال زیر 18 سال در المپیک است. نمایش شما در این مسابقه بزرگ می تواند به همه دنیایان ثابت کند که فوتسال ایران همیشه جزو بهترین ها در آسیا و دنیا بوده است.

رئیس سازمان لیگ فوتسال در سرانجام گفت: از شما می خواهم با تمام کوشش خود بهترین نتیجه را کسب نموده و مزد ماه ها کوشش خود را بگیرید.

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتسال جوانان در حالی خود را آماده حضور در مسابقات المپیک جوانان آرژانتین می نماید که مسئولان فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال صرفا با حضور در تمرینات این تیم، صحبتهای تکراری را درباره افتخارات این رشته مطرح می نمایند. چندی پیش هم مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال به تمرین تیم جوانان رفته بود و صحبت هایی مشابه با حرفهای کفاشیان را به زبان آورده بود. این در حالی است که تیم فوتسال المپیک به گفته علی صانعی سرمربی این تیم احتیاج مبرمی به بازی های تدارکاتی خارجی دارد و حتی تیم زیر 21 سال که سهمیه المپیک را کسب کرد هنوز پاداش خود را دریافت ننموده است!

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3089

به "صحبت های تکراری در تمرین تیم فوتسال المپیک ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صحبت های تکراری در تمرین تیم فوتسال المپیک ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید