مدل جدید آیپد پرو از پردازنده گرافیکی اختصاصی بهره می برد

به گزارش مجله سرگرمی، سه روز دیگر در تاریخ 8 آبان، اپل از مدل های جدید آیپد پرو پرده برداری می نماید. به غیر از بهبودهای مرسوم، به نظر می رسد در رابطه با این آیپدها به غیر از ارتقاهای سخت افزاری، می توانیم انتظار تغییرات دیگری را هم داشته باشیم.

مدل جدید آیپد پرو از پردازنده گرافیکی اختصاصی بهره می برد

روز گذشته خبرگزاری Bloomberg گزارشی را منتشر کرد که در آن به استناد یک منبع مطلع، به بخشی از ویژگی های مدل های جدید آیپد پرو اشاره شده است. برخی از آن ها را از قبل می دانستیم. مانند بهره گیری از سیستم فیس آی دی، جایگزین شدن پورت USB-C به جای لایتنینگ و همچنین کم حاشیه بودن نمایشگر در دو طرف. با این حال، طبق این گزارش، به نظر می رسد که شاهد بهره گیری از نمایشگر اولد نخواهیم بود و این سری تبلت ها همچنان با نمایشگر LCD روانه بازار می شوند و و در نهایت گویا اپل تصمیم گرفته برای آن ها از یک پردازنده گرافیکی اختصاصی استفاده کند.

مانند دیگر مدل های آیپد پرو، انتظار می رود مدل 2018 این گجت از یک مدل دیگر تراشه A12 Bionic بهره ببرد که نسبت به تراشه های استفاده در آیفون ها، اندکی قدرت مندتر باشد. با این حال، طبق گزارش Bloomberg اپل تصمیم گرفته برای این تبلت ها از پردازنده گرافیکی اختصاصی استفاده کند که چنین موضوعی در بین آیپدها تابه حال سابقه نداشته است.

هنوز نمی دانیم که این پردازنده گرافیکی در مقایسه با پردازنده های گرافیکی تراشه های موجود در آیفون ها از چه مزایایی بهره می برد. در هر صورت برای دستیابی به خبرهای قطعی باید 3 روز دیگر صبر کنیم تا این گجت ها رسما معرفی شوند.

منبع: UberGizmo

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 5347

به "مدل جدید آیپد پرو از پردازنده گرافیکی اختصاصی بهره می برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل جدید آیپد پرو از پردازنده گرافیکی اختصاصی بهره می برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید