نفوذ سامانه بارشی به استان بوشهر، بارندگی هفته آینده شدت می گیرد

به گزارش مجله سرگرمی، پیغام مساعدی در گفت وگو با خبرنگاران گفت: آنالیز نقشه های هواشناسی استان بوشهر نشان دهنده نفوذ تدریجی سامانه ناپایدار جو به استان و افزایش پوشش ابر در سطح استان است.

نفوذ سامانه بارشی به استان بوشهر، بارندگی هفته آینده شدت می گیرد

وی اضافه نمود: پیش بینی می گردد از اواخر وقت امروز پنجشنبه، بارش باران بر روی دریا شروع شده و طی روز جمعه مناطقی از استان بوشهر عمدتاً بخش های شمالی و مرکزی تحت تاثیر سامانه بارشی قرار گیرد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر اعلام نمود: از فردا تا اواسط هفته آینده به تناوب بارش باران، گاهی رگبار باران همراه با رعدوبرق و وزش تندباد پدیده های غالب در سطح استان خواهد بود.

وی با بیان اینکه اینکه از اواخر وقت شنبه و طی روز یکشنبه بارندگی در اغلب نقاط استان از شدت بالایی برخوردار است، اضافه نمود: خلیج فارس به سبب وزش باد و گاهی تندباد لحظه ای در این مدت مواج و متلاطم پیش بینی می گردد.

مساعدی بیان نمود: برای ساعات آینده آسمان استان نیمه ابری، بتدریج افزایش ابر و از فردا در برخی نقاط عمدتاً بخشهای شمالی و مرکزی استان بارش باران، گاهی رگبار باران همراه با رعدوبرق و وزش تندباد پیش بینی می گردد.

وی ادامه داد: جهت وزش باد متغیر با سرعت هشت تا 32 کیلومتر در ساعت و از بامداد فردا جنوب غربی تا جنوب شرقی گاهی شمال شرقی با سرعت 12 تا 38 کیلومتر در ساعت و در هنگام وزش تندباد بیش از 50 کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در این مدت ارتفاع موج دریا 30 تا 90 سانتیمتر و از بامداد فردا 60 تا 120 و در هنگام وزش تندباد بیش از 150 سانتیمتر خواهد بود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 6900

به "نفوذ سامانه بارشی به استان بوشهر، بارندگی هفته آینده شدت می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نفوذ سامانه بارشی به استان بوشهر، بارندگی هفته آینده شدت می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید