هشدار جدی برای آبی ها، السد افت نکرده

به گزارش مجله سرگرمی، گورکوف، سرمربی الغرافه افت فنی السد را اصلاً تأیید نمی کند و اتفاقاً برای رویارویی با این تیم قطری به استقلالی ها هشدار جدی داده است.

هشدار جدی برای آبی ها، السد افت نکرده

به گزارش خبرنگاران، تساوی السد مقابل الغرافه در بازی یکشنبه شب، واکنش برخی کارشناسان را در پی داشته و باعث گردیده که عده ای بحث افت فنی السد را مطرح نمایند. احتمال ها درباره افت فنی السد، در کنار مصدومیت ابراهیم ماجد خیلی ها را به پیش بینی هایی درباره برتری استقلال در بازی پیش رو واداشته است. در این بین اما گورکوف، سرمربی تیم الغرافه که السد را به تازگی متوقف نموده، بهتر از هرشخص دیگری می تواند درباره وضعیت فنی السد نظر بدهد.

نکته قابل توجه اما اینجاست که گورکوف، سرمربی الغرافه افت فنی السد را اصلاً تأیید نمی نماید و اتفاقاً برای رویارویی با این تیم قطری به استقلالی ها هشدار جدی داده است. سرمربی تیم مهدی طارمی، در همین رابطه گفته: نتیجه تساوی السد مقابل ما بدان معنا نیست که این تیم نمی تواند با قدرت در لیگ قهرمانان آسیا و یا لیگ داخلی کارش را ادامه دهد و افت نموده است. به نظرم السد به خاطر این تساوی با قدرت مقابل استقلال در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا می نماید تا نتیجه بهتری بگیرد.

این سرمربی فرانسوی همچنین درباره نتیجه تساوی بازی السد مقابل الغرافه تأکید نموده: داور این نتیجه تساوی را رقم زد. پنالتی که منجر به زدن گل تساوی السد شد بدون شک درست نبود و این اشتباه داوری بود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 985

به "هشدار جدی برای آبی ها، السد افت نکرده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار جدی برای آبی ها، السد افت نکرده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید