پورموسوی: فقط با یک باخت از فولاد عزل شدم

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران ، سیروس پورموسوی در مورد حضور افشین قطبی در فولاد خوزستان می گوید: افشین قطبی جزو مربیان خوب فوتبال ایران است اما او به تنهایی نمی تواند در فولاد موفق گردد، قطبی احتیاج به حمایت همه جانبه دارد. در آغاز کار دیدیم حمایت خوبی اجرا شده و امیدوار هستیم که در روزهای سخت هم پشتیبان کادر فنی باشد و با یک نتیجه بد، پشت سرمربی را خالی ننمایند. برای موفقیت احتیاج به همدلی است. او در مورد اینکه آیا او اعتقاد دارد باشگاه از کادر فنی حمایت نمی کند، اینطور شرح می دهد: این مسئله در مورد من صدق می کرد، متأسفانه با یک باخت خارج از خانه عزل شدم در بسیاری از تیم ها می بینیم مربیان چهار پنج باخت پشت سر هم کسب می نمایند اما باز هم حمایت می شوند. باید از تیم تا زمانی که در مسیر اصلی خود قرار بگیرد حمایت نمایند و در یک مقطع کوتاه نمی توان به اهدافی که در ذهن وجود دارد دست یافت.

پورموسوی: فقط با یک باخت از فولاد عزل شدم

سرمربی سابق فولاد در رابطه با اینکه آیا از فصل قبل طلبکار هستند، می گوید: تقریبا قرارداد فصل قبل را با ما تسویه کردند اما در مورد سال جاری هنوز طلبکاریم، بعد از جدایی جلسه ای گذاشتیم و بخشی از مبلغ قراردادمان را کسر کردیم تا به باشگاه یاری کنیم روی یک مبلغ به توافق رسیدیم، اما تا به امروز که حدود سه ماه گذشته، نه من و نه دستیارانم پولمان را دریافت نکردیم. بین اعضای هیأت مدیره دو دستگی وجود دارد، هیأت مدیره برای پرداخت پول بر سر مبلغی با من توافق نموده است، اما پرداخت پول برعهده مدیریت است که این اتفاق نیفتاده است.

پورموسوی در رابطه با وضعیت استقلال خوزستان هم حرفهای دارد: استقلال خوزستان تنها است، 6 امتیاز از این تیم کسر شده و مسائل زیادی وجود دارد، باید زیر پر و بال این تیم را بگیرند تا این فصل را پشت سر بگذارند وگرنه کار بسیار سخت خواهد شد.

او به اظهارنظر داریوش یزدی در مورد اینکه او گفته بود پورموسوی علاقه زیادی به حضور به عنوان سرمربی استقلال داشته است، اینطور واکنش نشان می دهد: مصاحبه یزدی را خوانده ام اما فعلا قصد ندارم به او جواب بدهم، قطعا مربی ای که به یک تیم می رود، علاقه داشته که در آنجا حضور پیدا کند، مگر می گردد بدون علاقه جایی رفت، فعلا پاسخی به او نمی دهم تا در یک زمان مناسب به او جواب بدهم.

340-9

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 7617

به "پورموسوی: فقط با یک باخت از فولاد عزل شدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پورموسوی: فقط با یک باخت از فولاد عزل شدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید