چشم و همچشمی 1 میلیارد دلاری غولهای فناوری ، گوگل در رقابت با اپل در نیویورک پردیس می سازد

به گزارش مجله سرگرمی، گوگل برنامه ریزی نموده که 1 میلیارد دلار را برای ساخت یک پردیس عظیم و جدید در نیویورک هزینه کند. این خبر در شرایطی منتشر شده که اپل نیز اخیرا گفت که در کوشش است یک پردیس 1 میلیارد دلاری در آستین بسازد.

چشم و همچشمی 1 میلیارد دلاری غولهای فناوری ، گوگل در رقابت با اپل در نیویورک پردیس می سازد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، به نظر می رسد غولهای فناوری نیز اهل چشم و همچشمی هستند. چرا که خبر ساخت پردیس جدید اپل در آستین مدیران گوگل را نیز به فکر انداخته تا یک پردیس جدید در نیویورک افتتاح نمایند و نکته طنز آمیز این که هر دو شرکت رقم 1 میلیارد دلار را برای سرمایه گذاری جدید خود ذکر نموده اند.

گوگل در حال حاضر دارای 7،000 کارمند در نیویورک است و این استراتژی با هدف دو برابر کردن تعداد کارمندان در 10 سال آینده است. میدان هادسون یک محوطه دانشگاهی و 1.7 میلیون متر مربع است که به عنوان محل اصلی برای سازمان تجارت جهانی گوگل خدمت خواهد نمود.

گوگل انتظار دارد تا دو ساختمان مربع هادسون تا سال 2020 برای کارکنان عملیاتی گردد. البته گوگل پروژه هایی در واشنگتن و منهتن نیز دارد که پروژه منهتن را در ماه مارس به مبلغ 2.4 میلیارد دلار خریداری نموده است.

گوگل در این خصوص نوشت: سرمایه گذاری ما در نیویورک بخش بزرگی از تعهد ما برای رشد و سرمایه گذاری در امکانات، ادارات و مشاغل ایالات متحده است. در واقع، ما در حال رشد سریعتر در خارج از سیلیکون ولی هستیم و در امسال دفاتر و مراکز داده جدیدی را در مکان هایی مانند دیترویت، بولدر، لس آنجلس، تنسی و آلاباما افتتاح کردیم.

تعهدات جدید گوگل و اپل بعد از آن اعلام شد که آمازون گفت مقر جدید خود را در نیویورک افتتاح خواهد نمود. بنابراین شاید بتوان آغازگر این چشم و همچشمی را آمازون دانست.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: انتخاب
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 8542

به "چشم و همچشمی 1 میلیارد دلاری غولهای فناوری ، گوگل در رقابت با اپل در نیویورک پردیس می سازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چشم و همچشمی 1 میلیارد دلاری غولهای فناوری ، گوگل در رقابت با اپل در نیویورک پردیس می سازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید