آئودی الکتریکی می گردد ، جزئیات برنامه توقف فراوری مدل های بنزینی و دیزلی

به گزارش مجله سرگرمی، آئودی الکتریکی خواهد شد. این خودروساز آلمانی اعلام نموده که فراوری ماشین های بنزینی و دیزل را در سال 2033 متوقف می نماید و پس از آن همه محصولاتش الکتریکی خواهد بود. مارکوس دوزمان، مدیر آئودی برنامه تازه کارخانه را در همایشی درباره محیط زیست در برلین اعلام نمود. او همچنین گفت که آئودی تا سال 2025 بیست مدل الکتریکی به بازار عرضه خواهد نمود.

آئودی الکتریکی می گردد ، جزئیات برنامه توقف فراوری مدل های بنزینی و دیزلی

خبرنگاران - طبق برنامه اعلام شده، آخرین نسل از محصولات بنزینی و دیزل آئودی تا سال 2026 به بازار عرضه می گردد. این خودرو ها تا سال 2033 فروخته خواهد شد. آئودی اعلام نموده که پس از آن تنها بعضی مدل های بنزینی و دیزل در کارخانه شرکایش در چین فراوری خواهد شد. رسانه ها حدس نموده اند که آخرین مدل بنزینی آئودی، شاسی بلند عظیم Q8 خواهد بود. این خودرو در سال 2026 به بازار خواهد آمد.

همزمان فولکس واگن اعلام نموده که از سال 2035 تنها ماشین های الکتریکی در بازار اروپا عرضه خواهد نمود. کلاوس زلمر، مدیر فولکس واگن به یک مجله آلمانی گفته که عرضه ماشین های بنزینی و دیزل در بازارهای آمریکا و چین هم بعدا متوقف خواهد شد.

آقای زلمر در تبادل نظر با ماهنامه مرکور گفته که در آمریکای جنوبی و آفریقا به دلیل کمبود زیرساخت ها و نبودن انگیزه سیاسی برای استفاده از ماشین های الکتریکی، فروش ماشین های بنزینی و دیزل برای مدتی طولانی ادامه خواهد داشت.

بنتلی، عضو دیگر گروه فولکس واگن هم ماه گذشته گفت که از سال 2030 به بعد تنها ماشین های الکتریکی خواهد ساخت.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: بیت ران
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 149071

به "آئودی الکتریکی می گردد ، جزئیات برنامه توقف فراوری مدل های بنزینی و دیزلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آئودی الکتریکی می گردد ، جزئیات برنامه توقف فراوری مدل های بنزینی و دیزلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید