اعتراف سرمربی تیم ملی هلند به آرزوی سرمربیگری بارسلونا

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی تیم ملی هلند به این نکته اذعان کرد که آرزوی او سرمربیگری در تیم بارسلونا است.

اعتراف سرمربی تیم ملی هلند به آرزوی سرمربیگری بارسلونا

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، رونالد کومان که در سال 1992 با بارسلونا قهرمان اروپا شد و در حال حاضر سرمربی تیم ملی هلند است در تبادل نظر با برنامه Tot Gira رادیو کاتالونیا نکات جالبی را اظهار داشت.

سرمربی لاله های نارنجی که دچار ضایعه قلبی در ماه گذشته میلادی شده بود در حال حاضر در سلامتی کامل به سر می برد. وی اظهار داشت فوتبال پس از همه گیری ویروس کرونا COVID-19 مصنوعی به نظر می رسد و در خصوص فرنکی دی یونگ گفت: او بازیکنی است که می تواند با موقعیت جدید خود در خط میانی بارسلونا سازگار گردد و کمی جلوتر از پستی بازی کند که در آژاکس مسئولیت بازی در آن نقطه از زمین به او محول شده بود. سرمربی بارسلونا باید به او فرصت دهد تا بتواند در کنار سرخیو بوسکتس توان میانی تیمشان را افزایش دهند. من شک ندارم که دی یونگ بازیکن مناسبی برای بارسا است. می تواند کارهای بیشتری انجام دهد ، اما او همه چیز را با آرامش پشت سر می گذارد زیرا در بارسلونا شادمان است.

کومان همچنین شرح داد که رویای عظیم او این است که روزی سرمربیگری بارسلونا را برعهده بگیرد اما فعلاً وی اولویت های دیگر که انجام وظیفه در قامت سرمربی تیم ملی هلند است و احتیاج به موفقیت در یورو 2021 دارد. او گفت: یک بار تلفنی برای حضور در بارسلونا داشتم و همان طور که بارها شرح دادم، هدفم ماندن در تیم ملی هلند است. هیچ یک از ما نمی دانیم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. در قرارداد من یک بند وجود دارد که به من اجازه می دهد بعد از یورو سرمربیگری تیم ملی را ترک کنم اما اکنون وقت آن نیست که در این باره فکر کنم.

وی تأکید کرد: همه می دانند که رویای من سرمربیگری در بارسلونا است. امیدوارم که بتوانم در آینده فرصت انجام این کار را پیدا کنم اما مثل همواره موفقیت این تیم که به عملکرد سرمربی آن وابسته است برای من ارزش زیادی دارد. گفتن آنچه در خصوص بارسا فکر می کنم برای من واقعاً سخت است. این تیم امروز مانند زمان گواردیولا نیست اما هنوز یک تیم خارق العاده است. امیدوارم که آن ها برای پیروزی در لالیگا به میدان بروند. در خصوص قهرمانی بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا این تیم باید پیشرفت کند تا شانس فتح جام را افزایش دهد.

4048/

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 94015

به "اعتراف سرمربی تیم ملی هلند به آرزوی سرمربیگری بارسلونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراف سرمربی تیم ملی هلند به آرزوی سرمربیگری بارسلونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید