اقامتگاه های غیرمجاز در روستای گردشگری اخلمد خراسان رضوی سامان دهی می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چناران گفت: 10 اقامتگاه غیرمجاز روستای گردشگری اخلمد شناسایی شده اند و به زودی سامان دهی می شوند.

اقامتگاه های غیرمجاز در روستای گردشگری اخلمد خراسان رضوی سامان دهی می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی محمد طاهریان مقدم اضافه کرد: در پی دریافت گزارش و گلایه هایی ازسوی شهروندان مبنی برای پرداخت هزینه اقامت به مراکزی غیرمجاز در روستای هدف گردشگری اخلمد، اقدامات لازم برای ساماندهی این واحد ها شروع شد.

وی با بیان این که نداشتن مجوز، نرخ نامه و تناسب نداشتن هزینه های پرداخت شده با خدمات دریافتی از مهم ترین گلایه های شهروندان در این منطقه بوده است، ادامه داد: تاکنون 10واحد غیر مجاز شناسایی شده اند که ساماندهی و استاندارد سازی آن ها در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری چناران اظهار کرد: تاکنون جلسات زیادی با فرماندار، بخشدار، دهیار و شورای اسلامی روستای اخلمد برگزار شده ولی متاسفانه فردی پیگیر صدور مجوز اقامتی به این اداره مراجعه نداشته است.

طاهریان مقدم اضافه کرد: با توجه به نارضایتی های گرشگران و مسافران قرار شده است که با همکاری اماکن شهرستان نسبت به پلمپ واحدهای اقامتی غیر مجاز اقدام گردد.

وی یادآورشد: روستای گردشگری اخلمد در25 کیلومتر شهرستان چناران و 72 کیلومتری شهر مشهد واقع شده و جاذبه های طبیعی موجود در اخلمد سبب شده تا سالانه بیش از یک میلیون گردشگر داخلی وخارجی از این منطقه بازدید نمایند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: میراث آریا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 29942

به "اقامتگاه های غیرمجاز در روستای گردشگری اخلمد خراسان رضوی سامان دهی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقامتگاه های غیرمجاز در روستای گردشگری اخلمد خراسان رضوی سامان دهی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید