اکبر ایمانی: سپاهان با امتیاز تبریز را ترک نمی کند، در زمین خودمان هر تیمی را شکست می دهیم

به گزارش مجله سرگرمی، اکبر ایمانی، هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: بازی سختی با سپاهان داریم، ولی ما هم تیم قدرتمندی هستیم و در زمین خودمان هر تیمی را شکست می دهیم.

اکبر ایمانی: سپاهان با امتیاز تبریز را ترک نمی کند، در زمین خودمان هر تیمی را شکست می دهیم

اکبر ایمانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران با اشاره به دیدار روز آدینه تیمش برابر سپاهان گفت: سپاهان تیم خوبی است، ولی ما در زمین خودمان بازی می کنیم. ما در زمین خودمان هر تیمی را شکست می دهیم، چون از حمایت طرفداران بهره می بریم. در بازی با استقلال هم دیدید که 100 هزار تماشاگر در استادیوم و اطراف آن حضور داشتند و با حمایت آنها سه امتیاز را گرفتیم. بازی با سپاهان هم یک بازی شش امتیازی است و با حمایت طرفداران تراکتورسازی، آنها با امتیاز تبریز را ترک نخواهند کرد.

وی در خصوص غیبت اشکان دژاگه در این بازی تأکید کرد: اشکان یک بازیکن بسیار تأثیرگذار برای تراکتورسازی است و همه می دانند که او فوق العاده است. اعتقاد من این است که داور بازی با سایپا بی جهت این بازیکن را برای بازی با سپاهان محروم کرد، ولی امیدوارم بازیکنی که جانشین دژاگه می گردد بهترین عملکرد را در تیم داشته باشد.

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی در پاسخ به این پرسش که چطور بعد از پیوستن به این تیم بلافاصله در ترکیب ثابت سرخپوشان نهاده شد، توضیح داد: من در صنعت نفت هم تمرین داشتم و از لحاظ بدنی مسئله ای نداشتم. البته این تشخیص کادر فنی بود که در ترکیب ثابت قرار بگیرم و کوشش می کنم تا بهترین عملکرد را در تراکتورسازی داشته باشم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 13848

به "اکبر ایمانی: سپاهان با امتیاز تبریز را ترک نمی کند، در زمین خودمان هر تیمی را شکست می دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکبر ایمانی: سپاهان با امتیاز تبریز را ترک نمی کند، در زمین خودمان هر تیمی را شکست می دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید