بادامکی: افرادی که پدیده را دوباره واگذار کردند باید جوابگو باشند، پرسپولیس توانایی شکست دادن الهلال را دارد

به گزارش مجله سرگرمی، مدیر پیشین تیم فوتبال پدیده ابراز امیدواری کرد که برای این تیم اتفاق بدی رخ ندهد، چون در این صورت دو گروه باید جوابگو باشند.

بادامکی: افرادی که پدیده را دوباره واگذار کردند باید جوابگو باشند، پرسپولیس توانایی شکست دادن الهلال را دارد

حسین بادامکی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شرایط باشگاه شهر خودرو (پدیده مشهد) پیش از شروع فصل نو لیگ برتر گفت: تا جایی که من شنیده ام گفتند تیم مسئله ای ندارد و بنابراین مجبوریم خوش بین باشیم. فصل پیش با همه مسائلی که وجود داشت فصل را به خوبی تمام کردیم و سال جاری هم امیدوارم همانطور که آقایان می گویند تیم شرایط خوبی داشته باشد.

سرپرست پیشین پدیده در خصوص اینکه برخلاف ادعاهای مطرح شده، این تیم به هیچ وجه شرایط مساعدی ندارد، توضیح داد: امیدوارم خدای نانموده اتفاق بدی رخ ندهد، چون در غیر اینصورت باید خیلی از آقایان به مردم جوابگو باشند. هم کسانی که تیم را بدون دریافت ضمانت واگذار نموده اند و هم کسانی که مسئولیت گرفته اند.

وی اشاره نمود: اگر شخصاً حرفی درباره تیم پدیده می زنم برای نگرانی است، وگرنه خصومت شخصی با هیچکس ندارم و برای تیم هم آرزوی موفقیت می کنم.

بازیکن پیشین پرسپولیس راجع به شرایط این تیم پیش از ملاقات با الهلال هم اسم کرد: پرسپولیس به جز بازی با استقلال تاجیکستان، بازی رسمی نداشته و با این حساب کارش خیلی سخت خواهد بود، چون الهلال در کوران مسابقات است و از لحاظ بدنی شرایط خوبی دارد.

وی ادامه داد: با این وجود پرسپولیس نشان داده است می تواند در این مواقع خوب نتیجه بگیرد و شرایط خوبی داشته باشد. کار مقابل الهلال که همواره تیمی مدعی در آسیاست، واقعاً سخت خواهد بود، ولی امیدوارم پرسپولیس بتواند یکبار دیگر از این مرحله به سلامت عبور کند.

بادامکی راجع به مسائل پرسپولیس از جمله عدم امکان جذب بازیکن خارجی و مسائل اقتصادی، یادآور شد: همه این شرایط دست به دست هم می دهند تا کار سخت تر گردد. اتفاقات اتفاق افتاده اخیر به نفع پرسپولیس نیست، مخصوصاً برای تیمی که در آسیا کار می نماید. پرسپولیس توانایی شکست دادن الهلال را دارد، اما با این مسائل کارش سخت تر می گردد.

وی که در حال سپری کردن دوره های مربیگری A آسیاست، درباره برگزاری این دوره اشاره نمود: خدا را شکر سطح کلاس ها با حضور مدرسان خوب فدراسیون و فیفا خیلی بالاست. بیشتر بچه های حاضر در کلاس از بازیکنان پیشین تیم ملی و لیگ برتر هستند و نکات خیلی مهمی مطرح می گردد.

parmisfun.ir: مجله پارمیسفان | مجله تفریحی، سرگرمی و مسافرتی

pbmusic.ir: نوای پرنده پارسی | مجله خبری، ورزشی و مسافرتی پارسی

quiz1.ir: مجله آزمون اول، مجله خبری تحلیل صنایع آموزشی و کارگاهی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 بهمن 1400 بروزرسانی: 9 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 160871

به "بادامکی: افرادی که پدیده را دوباره واگذار کردند باید جوابگو باشند، پرسپولیس توانایی شکست دادن الهلال را دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بادامکی: افرادی که پدیده را دوباره واگذار کردند باید جوابگو باشند، پرسپولیس توانایی شکست دادن الهلال را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید