باند 25 دو ماه دیرتر می آید ، رقابت فیلم های پرامید در 2020

به گزارش مجله سرگرمی، بیست و پنجمین فیلم جیمز باندی و آخرین نقش آفرینی دنیل کریگ در قالب مامور مخفی 007 حدود دو ماه دیرتر در آستانه عید پاک روانه پرده سینماها می گردد.

باند 25 دو ماه دیرتر می آید ، رقابت فیلم های پرامید در 2020

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایندی وایر، باند 25 که پیش تر قرار بود 14 فوریه 2020 اکران گردد، حالا با دو ماه تاخیر در هشتم آوریل در سینماهای ایالات متحده و کانادا به نمایش درمی آید؛ چهارشنبه پیش از شروع تعطیلی های مربوط به عید پاک در آمریکای شمالی. این دومین تغییر تاریخ اکران بیست و پنجمین فیلم جیمز باندی است که ابتدا هشتم نوامبر 2019 برای شروع نمایش عمومی آن اعلام شده بود.

استودیوهای مترو گلدوین مه یر MGM و یونیورسال مسئولیت پخش داخلی و جهانی باند 25 را بر عهده دارند که به کارگردانی کری فوکوناگا فراوری می گردد و کریگ در آن پنجمین و آخرین بار نقش جیمز باند را ایفا می نماید. لیا سیدو، رالف فاینس، نومی هریس و بن ویشا که سال 2015 در اسپکتر کنار کریگ حضور داشتند، در فیلم تازه هم بازی خواهند کرد.

فوکوناگا نخستین فیلمساز آمریکایی در تاریخ MGM است که روی جایگاه کارگردانی یک فیلم جیمز باندی می نشیند. فیلمبرداری از چهارم مارس (میانه های اسفند) بر اساس فیلمنامه نیل پرویس و رابرت وید شروع می گردد؛ دو نویسنده ای که از جهان کافی نیست یعنی در شش پروژه انتهای باند کار نگارش فیلمنامه را انجام داده اند.

دو فیلم آخر جیمز باند به کارگردانی سم مندس پرفروش ترین فیلم های این مجموعه بسیار پیروز و محبوب هستند؛ اسکای فال 1.1 میلیارد دلار و اسپکتر 881 میلیون دلار. فیلم اخیر با 250 میلیون دلار پرهزینه ترین پروژه بوده و البته هنوز بودجه باند 25 نهایی و اعلام نشده است.

استودیوهای مارول و دیزنی 26 آوریل سال جاری انتقام جویان: انتها بازی را روانه پرده سینماها می نمایند و برای نخستین روز ماه می 2020 یک پروژه فعلا بدون نام از مارول در نوبت اکران است. استودیو یونیورسال هم تاریخ اکران سریع و خشمگین 9 را با شش هفته تاخیر از 10 آوریل به 22 می 2020 و تعطیلی های روز یادبود منتقل کرد.

از 1995 و گلدن آی هر هفت فیلم آخر جیمز باند در بازه زمانی پاییز به نمایش عمومی درآمده بودند. جواز قتل به کارگردانی جان گلن با دومین حضور تیموتی دالتن در نقش اصلی در سال 1989 آخرین فیلم این مجموعه بود که خارج از پاییز و در تابستان اکران شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 12830

به "باند 25 دو ماه دیرتر می آید ، رقابت فیلم های پرامید در 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باند 25 دو ماه دیرتر می آید ، رقابت فیلم های پرامید در 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید