با ویژگی ها و مشخصات بی ام و سری 2 گرن کوپه آشنا شوید

به گزارش مجله سرگرمی، بی ام و با انتشار عکسی از خودروی BMW 2 Series Gran Coupe این اتومبیل را معرفی و جزئیات آن را نشان داد.

با ویژگی ها و مشخصات بی ام و سری 2 گرن کوپه آشنا شوید

به گزارش خبرنگار ، صنایع خودروسازی بی ام و که همیشه با اتومبیل های زیبا و مجهز خود در دنیا شناخته می گردد با انتشار ویدئو هایی از خودروی BMW 2 Series Gran Coupe، محصول جدید خود را معرفی کرد و جزئیاتی از قسمت های مختلف آن را نشان داد.

تجلی هنر طراحی بی ام و در کانسپت خودروی BMW 4 + تصاویر

این سری از اتومبیل Gran Coupe بی ام و از سری 3 کوچکتر و از سری 1 این خودرو که به صورت اختصاصی برای عرضه در چین و مکزیک طراحی شده بود، کمی بزرگ تر است. این خودرو علاوه بر ظاهر زیبا از امکانات بسیار زیادی در داخل کابین برخوردار است و خودرویی به تمام معنا هوشمند محسوب می گردد. کوپه چهار درب بی ام و با ویژگی های خاص خود می تواند نظرات زیادی را جلب کند.

خودروی BMW 2 Series Gran Coupe بیشتر بشناسید

در ویدئو های منتشر شده از این خودرو به تمامی مشخصات ظاهری و فنی آن توجه شده و بی ام و کوشش نموده است تا با انتشار این ویدئو ها تبلیغ مناسبی برای BMW 2 Series Gran Coupe نموده باشد. این اتومبیل دارای موتوری با ظرفیت 2.0 لیتر و 190 اسب بخار قدرت و گشتاور 400 نیوتن متر است.

موتور خودروی جدید بی ام و به طرز شگفت انگیز علاوه بر بنزین با سوخت دیزل نیز هماهنگی دارد و بدون مشکل انرژی مورد احتیاج برای حرکت را تامین می نماید. جهبه دنده هشت سرعته اتوماتیک با کیفیتی عالی نیروی موتور را به چرخ ها منتقل نموده و شرایط لازم برای رسیدن به حداکثر سرعت خودرو را فراهم می سازد. اتومبیل Gran Coupe سری 2 در مدت 7.5 ثانیه از لحظه آغاز حرکت به سرعت 100 بر ساعت می رسد و حداکثر سرعت آن برابر 235 کیلومتر بر ساعت است.

اولین حضور عمومی این خودرو در نمایشگاه اتومبیل لس آنجلس 2019 در آمریکا خواهد بود و پس از رونمایی رسمی در تاریخ 3 فروردین 1399 در آمریکا و اروپا عرضه می گردد. بی ام و هنوز قیمت این خودرو را اعلام ننموده است.

در ادامه ویدئو معرفی خودروی BMW 2 Series Gran Coupe را مشاهده می کنید:

datapad.ir: دیتاپد | مجله فناوری و تخصصی رایانه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 53257

به "با ویژگی ها و مشخصات بی ام و سری 2 گرن کوپه آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با ویژگی ها و مشخصات بی ام و سری 2 گرن کوپه آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید