برد لشگر مصدومان میامی در NBA

به گزارش مجله سرگرمی، رقابت های لیگ بسکتبال حرفه ای امریکا با برگزاری 6 مسابقه در شهرهای مختلف در هفته هفتم به انتها رسید.

برد لشگر مصدومان میامی در NBA

به گزارش خبرنگاران، در یکی از بازی های برگزار شده تیم شارلوت هورنتس در خانه در سالن اسپکتروم سنتر با نتیجه 119 بر 109 مغلوب میهمان خود نیواورلینز پلیکانز شد.

بعد از گذشت 6 سال تیم شارلوت هنوز جای خالی آنتونی دیویس را در ترکیب خود حس می نماید. بعد از رکورد 7 پیروزی و 59 شکست برای شارلوت در فصل 12-2011 که بدترین درصد پیروزی یک تیم در تاریخ NBA است، آن ها خود را برای انتخاب اول درفت سال 2012 آماده می کردند تا آنتونی دیویس را به تیم خود اضافه نمایند اما شانس با نیواورلینز یار بود و انتخاب اول درفت به آن ها رسید و دیویس را انتخاب کردند. شارلوت نیز که انتخاب دوم را به دست آورده بود مجبور به انتخاب هم تیمی دیویس در تیم دانشگاه کنتاکی یعنی مایکل کید گیلچریست شد. آنتونی دیویس تاکنون 5 بار آل استار را تجربه نموده در صورتی گیلچریست به عنوان یار ذخیره برای شارلوت بازی می نماید و به همین خاطر هواداران شارلوت هیچ گاه مراسم درفت سال 2012 را از یاد نخواهند برد.

برای پلیکانز ستاره تیم آنتونی دیویس 36 امتیاز و 19 ریباند و جرو هالیدی 19 امتیاز کسب کردند تا تعداد برد و باخت های پلیکانز در عدد 12 مساوی گردد. دیویس علاوه بر امتیازی گیری و کسب ریباندها، در این فصل به هم تیمی هایش میانگین 4.8 پاس گل در هر بازی داده است که دو برابر بیشتر از فصل های گذشته است. در این بازی نیز 8 پاس منجر به گل به هم تیمی هایش داد.

برای تیم شارلوت فرانک کامینسکی 19 امتیاز کسب کرد در حالی بیشتر اوقات مشغول یارگیری با آنتونی دیویس بود. کمبا واکر خیلی زود از ناحیه مچ پا دچار آسیب شد اما بازی را ادامه داد و موفق شد 13 امتیاز نیز کسب کند اما در نهایت شارلوت در دومین بازی متوالی شکست را تجربه کرد.

هم چنین شارلوت فوروارد خود ماروین ویلیام را در کواتر دوم به خاطر مصدومیت شانه از دست داد. نیکی باتوم نیز که بیشترین حقوق را در تیم می گیرد (تقریبا 120 میلیون دلار در 5 سال)، در بازی دیشب فقط دو امتیاز و 1 شوت موفق از 7 اقدام خود را وارد سبد کرد. شارلوت بعد از 22 بازی که با ترکیب ثابت بازی ها را آغاز نموده بود، در ترکیب آغاز نماینده دیشب از ویلی هرنانگومز به جای کدی زلر در پست سنتر استفاده کرد.

در یکی دیگر از بازی های صورت گرفته، تیم میامی هیت در خانه در سالن امریکن ایر لاین آرنا موفق شد با نتیحه نزدیک 102 بر 100 میهمان خود یوتا جاز را شکست دهد. داناوان میچل در تابستان حدود 2 ساعت به صورت تلفنی با دوین وید به صحبت در مورد چگونگی تبدیل شدن به یک ستاره در NBA پرداخته بود و در این بازی نزدیک و پر فشار که هیت 19 امتیاز از حریف عقب بود و 17 بار پیروز مسابقه عوض شد و 16 بار نتیجه به تساوی کشیده شد، درس های زیادی به داناوان میچل داد.

دوین وید ستاره تیم در آخرین فصل حضورش در NBA پیروزی دیگری برای تیمش به دست آورد. وید در حالی که فقط 3.2 ثانیه تا خاتمه بازی وقت بود موفق شد با دریبل زنی و نفوذ به دفاع جاز از رودی گوبرت خطا بگیرد و هر دو پرتاب پنالتی اش را تبدیل به گل و باعث پیروزی 102 بر 100 هیت گردد.

برای تیم میامی حسن وایت ساید 23 امتیاز و 20 ریباند، جاش ریچاردسون و کلی اولینیک هر کدام 16 امتیاز و دوین وید 15 امتیاز کسب کردند تا دومین پیروزی متوالی برای هیت ثبت گردد

برای یوتا ریکی روبیو 23 امتیاز، جی کروادر 19 امتیاز و داناوان میچل 18 امتیاز کسب کردند تا یوتا برای سیزدهمین بار در این فصل شکست بخورد. یوتا بازی را عالی آغاز کرد و با نتیجه 20 بر 5 و در ادامه با نتیجه 35 بر 16 و با درصد شوت موفق 65% از میامی پیش افتاد ولی در ادامه گویی تیم یوتا دچار یخ زدگی شد و هیت توانست 20 امتیاز متوالی کسب کند در حالی که یوتا هیچ امتیازی در این فاصله کسب نکرد و 14 شوت متوالی را از دست داد و در نهایت منجر به شکست یوتا شد.

در این بازی باز هم نامی دیگر به لیست بلند بالای مصدومین میامی اضافه شد. رادنی مک گرودر یکی از بهترین بازیکنان تدافعی میامی با آسیب دیدگی از ناحیه مچ پا از بازی خارج شد دیگر به بازی برنگشت. گوران دراگیچ، تایلر جانسون، دریک جونز و دیون ویترز از جمله مصدومین میامی هستند.

برنامه بازی های یوتا در این فصل کمی عجیب است. آن ها تاکنون 24 بازی انجام داده اند که 16 بازی خارج از خانه و 8 بازی داخل خانه. تیم یوتا تا خاتمه نیم فصل نیز 25 بازی خارج از خانه و 16 بازی خانگی خواهد داشت که این شرایط در نیم فصل دوم برعکس خواهد شد و یوتا در نیم فصل دوم شرایط بهتری را تجربه خواهد نمود.

در دیگر بازی مهم برگزار شده تیم سن آنتونیو اسپرز در خانه در سالن ای تی اند تی سنتر موفق شد با نتیجه 131 بر 118 پورتلند تریل بلیزرز را شکست دهد.

برای اسپرز دمار دروزان 36 امتیاز (بیشترین امتیاز کسب شده در یک بازی این فصل)، لامارکوس آلدریج 29 امتیاز و رودی گی 18 امتیاز کسب کردند تا بعد از دو شکست سنگین متوالی با اختلاف 39 و 31 امتیاز، پیروزی روحیه بخشی کسب نمایند. اسپرز موفق شد 11 پرتاب سه امتیازی موفق از 15 اقدام را وارد سبد کند یعنی 73 درصد شوت سه امتیازی موفق که این درصد بالا زمانی که حداقل 10 شوت سه امتیازی موفق دارند از سال 2006 تاکنون در تیم اسپرز بی سابقه بوده است.

برای پورتلند دمین لیلارد 37 امتیاز و سی جی مک کام 24 امتیاز کسب کردند که این چهارمین شکست در پنج بازی اخیر پورتلند می باشد و به طور میانگین 123.2 امتیاز در این شکست ها به حریفان تقدیم کردند. تمام بازیکنان آغاز نماینده ترکیب پورتلند به جز ماوریس هارکلس حداقل 10 امتیاز کسب کردند. هارکلس فقط 8 امتیاز به دست آورد.

کرگ پاپاویچ از سرمربی تیم ملی بسکتبال آمریکا جف ون گوندی که موفق شد با کسب پیروزی 78 بر 70 مقابل تیم ملی اروگوئه جواز حضور در جام جهانی 2019 چین را به دست آورد، تقدیر و قدردانی کرد. پاپاویچ سرمربی تیم اصلی امریکا در جام جهانی 2019 و المپیک 2020 خواهد بود.

لامارکوس آلدریج به 69 امین بازیکن در تاریخ NBA تبدیل شد که 7000 پرتاب موفق کسب کردند و به جمع بزرگانی از تیم اسپرز مانند پاول گسول، جورج ژروین، دیوید رابینسون، تونی پارکر، کوین ویلیس، دیل الیس، تری کامینگز، موسس مالون و دامنیک ویلکینز اضافه شد. آلدریج در حال حاضر جز 100 بازیکن برتر تاریخ لیگ در کسب امتیاز، ریباند، بلک شات، تعداد پرتاب های موفق و تعداد بازی هایی که از ابتدا آغاز نموده، محسوب می گردد.

نتایج سایر بازی های برگزار شده به توضیح زیر است:

فینیکس سانز 96 - لس آنجلس لیکرز 120

ممفیس گریزلیز 95 - فیلادلفیا سونتی سیکسرز 103

لس آنجلس کلیپرز 110 - دالاس ماوریکس 114

در خاتمه هفته هفتم رقابت ها، تیم های تورنتو رپترز با 20 پیروزی و 4 شکست صدرنشین و کلیولند کاوالیرز با 4 پیروزی و 18 شکست قعرنشین جدول کنفرانس شرق و تیم های دنور ناگتس با 15 پیروزی و 7 شکست صدرنشین و فینیکس سانز با 4 پیروزی و 19 شکست قعرنشین کنفرانس غرب هستند.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 7508

به "برد لشگر مصدومان میامی در NBA" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برد لشگر مصدومان میامی در NBA"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید