برگزاری مهرواره فرهنگی هنری لبخند بهارانه در گیلان

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران/گیلان مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان گیلان گفت: کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان گیلان با همکاری دفتر امور بانوان و خانواده استانداری و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهر رشت با انتشار فراخوان مهرواره لبخند بهارانه به استقبال سال نو می رود.

برگزاری مهرواره فرهنگی هنری لبخند بهارانه در گیلان

اسفندیار ضیایی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: این مهرواره فرهنگی و هنری در آستانه سال 1399 نو و به منظور نشاط بخشی افزون تر به جامعه و آشنا سازی هر چه بیشتر مخاطبان با نقش سلامتی و تندرستی در ایجاد حس شادی و رضایتمندی و همچنین ضرورت پاسداشت سلامت فردی و اجتماعی در مواجهه با ویروس کرونا برگزار می گردد.

وی بهداشت فردی، امید به زندگی، قدرشناسی از جهادگران عرصه سلامت و ایمنی فردی و اجتماعی جامعه، نوع دوستی و مسؤولیت پذیری اجتماعی در مواجهه با بیماری کرونا، از محورهای موضوعی این رویداد فرهنگی هنری خاطرنشان کرد.

ضیایی توضیح داد: بر همین اساس مخاطبان گروه های سنی کودک، نوجوان و بزرگسال می توانند با بهره گیری از تکنیک (روش) آزاد و به صورت فردی، به خلق اثر پرداخته و با ارسال یک اثر در زمینه طراحی، نقاشی، عکاسی، کلاژ، چاپ و متن ادبی در این مهرواره فرهنگی هنری شرکت نمایند.

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان ادامه داد: شرکت نمایندگان باید نام و نام خانوادگی، گروه سنی، شماره تماس و نشانی و همچنین تصویر اثر حداکثر تا سرانجام فروردین سال آینده به وسیله پیغام رسان گپ یا واتس آپ به شماره 09335400749 ارسال نمایند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 77606

به "برگزاری مهرواره فرهنگی هنری لبخند بهارانه در گیلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مهرواره فرهنگی هنری لبخند بهارانه در گیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید