تمبر یادمان خبرنگاران در شیراز رونمایی شد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، چهارشنبه شب باغ جهان نما میزبان خبرنگاران، عکاسان خبری و روزنامه نگاران به همراه مسئولان استان بود که به آیین گرامیداشت روز خبرنگار آمدند هرچند که بازهم افراد غیر خبرنگار و عکاس در این مراسم بسیار بودند.

تمبر یادمان خبرنگاران در شیراز رونمایی شد

در این مراسم که معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز، مدیرکل پست فارس، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و پیشکسوتان رسانه حضور داشتند از 3 اثر مرتبط با روزنامه نگاری رونمایی شد.

بر این اساس، ابتدا از تمبر یادمان هفته گرامیداشت خبرنگار به همت اداره کل پست استان فارس رونمایی و امضا شد سپس کتاب های انگا نه انگار برگزیده کارتون های احمدرضا سهرابی کاریکاتوریست و روزنامه نگار و یک خبر خوب برای روابط عمومی ها به اهتمام حسن دهقان که در زمینه خطاهای رایج در خبرنویسی نگاشته شده، معرفی و رونمایی شد.

به گزارش خبرنگاران، در ادامه برنامه های هفته گرامیداشت خبرنگار، نمایشگاه گروهی عکس های خبری شات های شورانگیز در ایستگاه نمازی به نمایش در می آید، سپس این نمایشگاه که حاصل تلاش عکاسان خبری است در ارگ کریم خانی شیراز برگزار خواهد شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: mehrnews.com
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 401

به "تمبر یادمان خبرنگاران در شیراز رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمبر یادمان خبرنگاران در شیراز رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید