زیکو: این جام را می خواهیم

به گزارش مجله سرگرمی، صادقانه امیدوارم که همه اعضای باشگاه و سهامداران به اعتقاد کامل کوشش نمایند تا بتوانیم این عنوانی که تا به حال نداشتیم را به دست بیاوریم.

زیکو: این جام را می خواهیم

به گزارش خبرنگاران ،زیکو که بعد از دوران باشکوه حضور در کاشیما در دهه 90، به تازگی به عنوان مدیر فنی این باشگاه انتخاب شده حالا امیدوار است این تیم بتواند برای اولین بار قهرمانی در آسیا را جشن بگیرد.

زیکو در آستانه فینال لیگ قهرمانان گفت:به بازیکنان گفتم که آنها باید مسوولیت بازی برای باشگاهی مانند کاشیما آنتلرز را بپذیرند و این را در زمین به نمایش بگذارند.من صادقانه امیدوارم که همه اعضای باشگاه و سهامداران به اعتقاد کامل کوشش نمایند تا بتوانیم این عنوانی که تا به حال نداشتیم را به دست بیاوریم.من هم به عنوان یک فرد حرفه ای تمام کوششم را می کنم و می خواهم این جام را به دست بیاورم.

میتسورو سوزوکی،مدیر توسعه باشگاه کاشیما هم در مورد برنامه این باشگاه برای قهرمانی در آسیا گفت:ما در دو سال اخیر بیش از هر زمان دیگری برای قهرمانی کوشش و برنامه ریزی کردیم.حضور بازیکنان خارجی و تطبیق پیدا کردن با رقابت های لیگ قهرمانان، به ما یاری کرد تا بتوانیم به این مرحله برسیم.

3-165

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 5694

به "زیکو: این جام را می خواهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیکو: این جام را می خواهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید