سوال بزرگ در لیگ برتر: سپیدرود جانشین نفت مسجدسلیمان؟

به گزارش مجله سرگرمی، سپیدرود شاید فرصتی پیدا کند و جانشین نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر گردد. نفتی ها در فصل گذشته انگار غیرقانونی در لیگ برتر بازی نموده اند.

سوال بزرگ در لیگ برتر: سپیدرود جانشین نفت مسجدسلیمان؟

لیگ برتر در آستانه یک اتفاق کم سابقه است. شاید حضور غیرقانونی نفت مسجد سلیمان، این تیم را از لیگ برتر حذف کند و سپیدرود جانشین این تیم در لیگ نوزدهم باشد.

نفت مسجدسلیمان از همان ابتدای لیگ هجدهم با مسائل اقتصادی روبرو بود و با بحران های زیادی فصل را به پایان رساند اما در این گزارش از نامه نگاری هایی پرده برداشته می گردد که نشان می دهد که نفتی ها قانونا اجازه فعالیت در لیگ برتر را نداشتند اما با چشم پوشی عجیب فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، آن ها به فعالیت شان ادامه دادند.

ایسنا گزارش داده که چهارم تیرماه نامه ای از سوی هیات موسسان نفت مسجد سلیمان به مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال و حیدر بهاروند، رئیس سازمان لیگ ارسال شده که در آن، ضمن تاکید بر غیرقانونی بودن حضور این تیم در لیگ هجدهم، اعلام نموده که تا زمانی که وضعیت مالکیتی و مدیریتی نفت مسجد سلیمان توسط شرکت ملی نفت ایران معین نگردد، هیچ مسئولیتی در قبال فعالیت این تیم در لیگ نوزدهم (فصل 99-98) ندارد. دلیل این تصمیم، عدم تایید فعالیت موسسه فرهنگی و ورزشی نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر از سوی شرکت ملی نفت ایران است.

به همین دلیل هیات موسسان نفت مسجد سلیمان گفت که انعقاد هرگونه قرارداد ورزشی با اشخاص حقیقی و حقوقی و ثبت آن در فدراسیون فوتبال غیرقانونی و مسئولیت تبعات آن برعهده مسئولین ذیربط در فدراسیون فوتبال است. باتوجه به این شرح هیات موسسان نفت مسجد سلیمان، پرونده شکایت مدیران این باشگاه از فولاد بابت جذب موسی کولیبالی هم رسمیت ندارد.

همچنین در این نامه اعلام شده که سازمان لیگ تا زمانی که تکلیف باشگاه نفت مسجد سلیمان از سوی شرکت ملی نفت ایران معین نگردد، حق ندارد از محل درآمدهای این باشگاه مطالبات طلبکاران را پرداخت کند.

نکته جالبی در این نامه از سوی هیات موسسان نفت مسجد سلیمان مطرح شده است و در آن آمده که مدیران فعلی نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر که کارهای نقل و انتقالاتی باشگاه را اداره می نمایند، به صورت غیرقانونی در باشگاه نفت مسجد سلیمان فعالیت می نمایند. نکته ای که پیش از این از سوی هیات موسسان نفت مسجد سلیمان در تاریخ 1396،3،6 به فدراسیون فوتبال اعلام نموده بود اما از سوی آن ها نادیده گرفته شده و در اتفاقی عجیب، مدیرانی غیرقانونی در لیگ برتر تیم داری کردند!

تفسیری که از این نامه - که در دبیرخانه سازمان لیگ هم ثبت شده است - می گردد این است که نفت مسجد سلیمان در لیگ هجدهم به صورت غیرقانونی فعالیت نموده است؛ نکته ای که فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ از آن آگاه بودند اما اقدامی در راستای جلوگیری از آن انجام ندادند. همچنین فعالیت این تیم در لیگ نوزدهم هم تا زمان معین شدن تکلیف مالکیت این باشگاه از سوی شرکت ملی نفت ایران غیرقانونی است و نفتی ها نمی توانند در این رقابت ها حضور داشته باشند. باید دید که فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ این نامه را هم نادیده می گیرند یا نه.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 30004

به "سوال بزرگ در لیگ برتر: سپیدرود جانشین نفت مسجدسلیمان؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوال بزرگ در لیگ برتر: سپیدرود جانشین نفت مسجدسلیمان؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید