شاهین طبع: فعلا تمرکزم روی لیگ بسکتبال است نه تیم ملی

به گزارش مجله سرگرمی، مهران شاهین طبع در مصاحبه با خبرنگاران در خصوص شرایط تیم شهرداری گرگان برای حضور در فصل جدید لیگ برتر بسکتبال گفت: بعد از توافقی که با مسئولان شهرداری گرگان و برای راهنمایی این تیم در لیگ برتر داشتم، از سه هفته پیش تمرینات تیم را شروع کردیم. طی این مدت کوتاه تمرینات منظم و نتیجه بخشی داشتیم طوریکه پیشرفت خوبی در عملکرد انفرادی و تیمی بازیکنان می بینم درحالیکه تعداد زیادی از آنها جوان هستند.

شاهین طبع: فعلا تمرکزم روی لیگ بسکتبال است نه تیم ملی

وی با یادآوری اینکه برای نخستین بار در لیگ برتر راهنمایی تیم شهرداری گرگان را عهده دار شده است، اظهار داشت: به نظرم شرایط تیم برای کار کردن و پیگیری برنامه ها خوب است. بازیکنان با انگیزه تمرین می نمایند و همبستگی لازم هم میان آنها وجود دارد. البته به ثبات بیشتری احتیاج است. کوشش مان می کنیم تا زمان شروع لیگ برتر این ثبات لازم را در تیم و در میان بازیکنان ایجاد کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان همچنین در رابطه با شرایط لیگ برتر در فصل جدید یادآور شد: اینکه تعداد تیم ها نسبت به ادوار گذشته بیشتر شده، اتفاق خوبی است چراکه باعث رقابت بیشتر می گردد اما در رابطه با شرایط تیم ها و چگونگی نقل و انتقال بازیکنان، اوضاع نسبت به گذشته تفاوت زیادی ننموده است. در ادوار گذشته میان تیم های شرکت نماینده در لیگ برتر فاصله زیادی وجود داشت، به نظرم این فاصله میان تیم های حاضر در مسابقات سال جاری هم دیده می گردد.حالا شاید کمی کاهش پیدا نموده باشد اما کماکان وجود دارد.

شاهین طبع توضیحات خود در این رابطه را اینگونه کامل کرد: چند تیم هستند که نسبت به دیگر تیم ها یارگیری بهتری داشته و بازیکنانی با تجربه بیشتر در اختیار دارند. شاید دلیلش این باشد که به نسبت دیگر تیم های حاضر در لیگ برتر، تکلیف شان برای شرکت در مسابقات زودتر معین شد اما به هر حال از موقعیت بهتری برخوردار هستند. درست است که از نظر به کارگیری بازیکنان جوان در ترکیب همه تیم ها، شرایط بهتر از همواره شده اما اینگونه نیست که فاصله ای میان تیم ها نباشد یا کم باشد. فاصله سه چهار تیم با دیگر تیم ها قابل توجه است.

این مربی همچنین با اشاره به ادامه پیگیری ها برای جذب و به کارگیری پتی در ترکیب تیم شهرداری گرگان در خصوص دیگر بازیکنان خارجی که در ترکیب دیگر تیم های لیگ رجحان بسکتبال قرار گرفته اند، گفت: به نظرم اکثر بازیکنان خارجی که جذب شده اند معمولی هستند و در سطح بالا و قابل توجهی قرار ندارند. البته که هزینه به خدمت دریافت بازیکن خارجی با سطح بالا زیاد است. تیم های ما بیشتر دنبال این هستند که به وسیله جذب بازیکن خارجی نقطه ضعف های خود را پوشش دهند.

سرمربی تیم ملی بسکتبال همچنین در واکنش به این موضوع که احتمالا در جریان لیگ برتر و به خاطر اردوی تیم ملی که بعد از اتمام این مسابقات شروع می گردد، علاوه بر وضعیت بازیکنان شهرداری گرگان، شرایط بازیکنان دیگر تیم ها را هم ریزتر از همواره زیر نظر خواهید داشت، گفت: پرونده جام جهانی بسته شده و کنار گذاشته ایم. المپیک سال آینده برگزار می گردد و زمان زیادی هم تا شروع آن باقی مانده است. بنابراین فعلا تمام تمرکزم روی لیگ برتر و شهرداری گرگان است. به غیر از این فکر نمی کنم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 53501

به "شاهین طبع: فعلا تمرکزم روی لیگ بسکتبال است نه تیم ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاهین طبع: فعلا تمرکزم روی لیگ بسکتبال است نه تیم ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید