محک تازه پژمان جمشیدی

به گزارش مجله سرگرمی، پژمان جمشیدی در بدو ورودش به دنیای بازیگری با موج عظیمی از مخالفت ها و انتقاد ها روبرو شد، البته در مقابل بخشی از مخاطبان او را تحسین می کردند. او از همان ابتدا جسارت خود را در ورود به عرصه هنر نشان داد، او با بی توجهی به نقدها حالا وارد عرصه اجرا هم شده است تا بار دیگر خود را در معرض قضاوت منتقدان و مخاطبان قرار دهد.

محک تازه پژمان جمشیدی

به گزارش خبرنگاران، سریال زیرخاکی 2 از روز های آینده با بازی پژمان جمشیدی روی آنتن شبکه دو می رود، همزمان با این سریال، پخش تاک شو اینترنتی پیش گو با اجرایلین بازیگر سینما شروع شده است. به این ترتیب او علاوه بر بازیگری، مجری گری را هم به کارنامه اش اضافه می نماید.

البته پژمان جمشیدی پیش تر با اجرای برنامه فوتبالی کلاسیکو با انتقاد هایی روبرو شده بود. اما برنامه تازه اش در ابتدای راه واقع شده است و منتقدان هنوز واکنشی به اجرای او نشان نداده اند.

جمشیدی در سال های اخیر به ستاره سینمای تجاری سینما تبدیل شده است. او بازیگر آثار طنز بود اما سال گذشته با ایفای نقشی جدی در فیلم سینمایی دنیا با من برقص با تحسین بخشی از منتقدان روبرو شد. علاوه بر این فیلم سینمایی پژمان جمشیدی در چند تئاتر جدی هم حضور یافته است.

شاید بتوان گفت نقطه عطف بازیگری پژمان جمشیدی در سریال تلویزیونی زیرخاکی بود، آنجا که فریبرز باغ بیشه شخصیت نقش اول این سریال، ستاره شب های بی رمق تلویزیون شد. سریال زیر خاکی از شبکه یک با 44 درصد مخاطب در صدر آثار تلویزیونی نهاده شد.

شروع بازیگری و روبرو شدن با حواشی

پژمان جمشیدی اولین بار در سال 90 به صورت مهمان در یک قسمت از سریال ساختمان پزشکان حضور پیدا کرد و استعدادش را به نمایش گذاشت. پس از آن هم او برای نخستین بار، در نقش اول سریال پژمان، راوی زندگی خودش شد. این شروع ورود جدی او به بازیگری بود.

در همان سال ها پژمان در آتش بس 2 به کارگردانی تهمینه میلانی بازی کرد، سپس در فیلم خوب، بد، جلف به اسم یک بازیگر به قدری مورد ستایش نهاده شد که حالا سالی چند پیشنهاد دارد. سال 97 در شش فیلم سینمایی، یک مجموعه تلویزیونی و یک تئاتر ایفای نقش کرد و یکی از پرکارترین بازیگران سینما شد.

جمشیدی در 17 کار روی صحنه تئاتر رفته و گاهی نقش هایی سخت و چنان دور از فضای طنز و فوتبال را ایفا نموده و با تحسین منتقدان روبرو شده است. با این حال بعضی منتقدان می گویند او نان شهرتش در فوتبال را می خورد. عده ای با نامزد شدن او در جشنواره فیلم فجر بعضی را مورد تمسخرش قرار دادند..

این نقد ها و طعنه ها تا جایی ادامه داشت که جمشیدی در پاسخ به آن ها در اینستاگرام نوشت: 4 سال فحش، 4 سال تهمت، 4 سال فشار، 4 سال صبر، 4 سال کوشش و حالا من کاندیدای برترین بازیگر سینمای ایران؛ چقدر جای مادرم خالی است، آفریدگار را شکر. تبریک به همه کاندیداها، افتخار می کنم به حضور در کنارشان.

البته او تبریک هایی هم از جانب اهالی سینما نظیر پرویز پرستویی، نوید محمدزاده، امیر آقایی و حتی علی پروین دریافت کرد.

پژمان جمشیدی تا به امروز دوبار کاندیدای کسب جوایز جشنواره فجر شده است و هر دوبار با حاشیه هایی روبه رو شد. بار اول عده ای از حاضران در محل برگزاری جشنواره به انتخاب او باسم نامزد دریافت جایزه برترین بازیگر نقش مکمل مرد، بخندند. بار بعدی هم یکی از اهالی رسانه با سوالی عجیب سبب ناراحتی اهالی هنر و حتی رسانه شد، البته او پس از مدتی از جمشیدی عذرخواهی کرد.

اجرا در پلتفرم های اینترنتی

جمشیدی پس از تجربه بازیگری حالا می خواهد مجری گری را هم تجربه کند. البته او مدتی پیش اجرای برنامه کلاسیکو که عادل فردوسی پور کارگردانش بود را برعهده گرفت، اما اجرای پژمان جمشیدی مورد نکوهش مخاطبان نهاده شد.

او حالا میخواهد تا با برنامه پیشگو، بار دیگر اجرا را تجربه کند. بعضی از منتقدان بر این باورند که با توجه به فن بیان خوبی که جمشیدی دارد، در این عرصه می تواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد. در مقابل، اما بعضی اجرای گذشته او را یادآوری نموده و می گویند که جمشیدی ممکن است در عرصه بازیگری پیروز عمل نموده باشد، اما این به معنی پیروز بودنش در اجرا نیست و باید جهت گذشته خود یعنی بازیگری را ادامه دهد.

بااین همه به نظر می رسد که نخستین قسمت برنامه پیش گو که پژمان جمشیدی مجری گری آن را برعهده دارد، تا به امروز پیروز عمل نموده و انتقاد تندی علیه آن صورت نگرفته است. بعلاوه امیر آقایی که باسم اولین مهمان در این برنامه حضور داشت به تحسین جمشیدی پراخت.

او گفت: جایی که امروز پژمان جمشیدی ایستاده کمترین چیزی است برای کوششی که در سالیان پیشین نموده است. پژمان جمشیدی نه رفیق صمیمی گرمابه و گلستان من است و نه پسرخاله ام. او انسانی هدفمند است و اگر من امروز مهمانش هستم به علت رویا های بزرگی که دانه دانه یشان را تیک زده است، روبه رویش نشسته ام.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: فرارو
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 153669

به "محک تازه پژمان جمشیدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محک تازه پژمان جمشیدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید