معینی: گروه ایران به نظر ساده است

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران: رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال معتقد است تیم های عمان، هند، ترکمنستان و گوام مقابل تیم ملی فوتبال کشورمان از پیش بازنده نیستند.

معینی: گروه ایران به نظر ساده است

به گزارش خبرنگاران، فریدون معینی در مورد همگروهی تیم ملی فوتبال ایران با تیم های عمان، هند، ترکمنستان و گوام در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 و جام ملت های 2019 گفت: به اعتقاد من این گروه به نظر ساده است اما در واقع نباید هیچکدام از این تیم ها را از پیش بازنده بدانیم.

وی ادامه داد: شاید بتوان تیم ملی عمان را به دلیل سختکوشی خوبی که بازیکنانش دارند رقیب اصلی خود بدانیم. البته هند هم با آوردن مربی خوب و ساماندهی مناسب رو به پیشرفت است اما شناخت زیادی از این تیم در دسترس نیست. در کل باید گفت با اینکه در مرحله مقدماتی هستیم و نام تیم ها بزرگ نیست اما باید همه بازی ها را جدی بگیریم. به هیچ وجه نباید ساده فکر کرد و بدون شک کادرفنی تیم ملی هم به خوبی به این موضوع اشراف دارد.

رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال در ادامه درباره شانس ایران برای صعود از این گروه بیان نمود: شاید باید اینطور گفت که شکی برای صعودمان به مرحله بعد وجود ندارد اما ساده انگاری در فوتبال اشتباه است. همواره برای مسابقات مقدماتی باید برنامه ریزی کرد، چرا که معمولاً بازی ها آنطور که در نظر است پیش نمی رود و باید برای آن پیش بینی های لازم را انجام داد تا امیدوارانه و بدون مشکل از مرحله نخست عبور کرد.

وی در انتها در مورد پشتیبانی از کادرفنی تیم ملی بزرگسالان خاطر نشان کرد: به هر حال این یک امر طبیعی است که وقتی یک کادرفنی را می پذیریم از همه جهات حمایت های لازم را از آن به عمل آوریم. بطور کلی نه تنها از تیم ملی بزرگسالان بلکه از تمام تیم های ملی باید حمایت گردد و اگر نقدی صورت می گیرد باید منصفانه و مثبت باشد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 42873

به "معینی: گروه ایران به نظر ساده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معینی: گروه ایران به نظر ساده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید