موریاسو: ژاپن دارای ترکیب عالی از بازیکنان جوان و باتجربه است

به گزارش مجله سرگرمی، هاجیمه موریاسو، سرمربی تیم ملی فوتبال ژاپن در آستانه نخستین بازی تیمش در جام ملت های آسیا برابر ترکمنستان به اظهارنظر پرداخت.

موریاسو: ژاپن دارای ترکیب عالی از بازیکنان جوان و باتجربه است

به گزارش خبرنگاران، هاجیمه موریاسو در نشست خبری پیش از نخستین بازی تیم ملی فوتبال ژاپن برابر ترکمنستان در گروه F جام ملت های آسیا 2019 که از ساعت 14:30 دقیقه فردا (چهارشنبه) در امارات شروع می گردد گفت: پس از جام جهانی 2018 روسیه خون تاز ه ای را در تیم ملی ژاپن تزریق کردیم. ما اکنون ترکیب عالی از بازیکنان جوان و باتجربه داریم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ژاپن ادامه داد: جام ملت های آسیا فرصت بسیار خوبی برای بازیکنان جوان تیم ملی ژاپن جهت ساخت مسیر خود است. به نظر می رسد که ژاپن صعود آسانی از مرحله گروهی با حضور تیم های ملی عمان، ترکمنستان و ازبکستان خواهد داشت اما جام ملت های آسیا گذشته خود را از دست داده و استرالیای مدعی برابر اردن با نتیجه یک بر صفر باخت. تایلند هم مغلوب هند شد و کره جنوبی به سختی به پیروزی رسید. بنابراین بازی نخست برای ژاپن بسیار مهم است.

موریاسو در سرانجام گفت: در جام ملت های آسیا هیچ بازی آسانی نداریم. می دانیم برای موفقیت باید 100 درصد کوشش کنیم. می دانیم که هر حریفی سخت و قابل احترام است.

مایا یوشیدا، کاپیتان تیم ملی فوتبال ژاپن نیز در این نشست خبری گفت: پس از جام جهانی 2018 روسیه انتظار بسیار زیادی از تیم ملی ژاپن در جام ملت های آسیا 2019 وجود دارد. البته این انتظارها باعث فشار روی ما می گردد و باید ضمن کنار آمدن با آن سخت کوشش کنیم. 4 سال قبل نتوانستیم به قهرمانی برسیم و ناامیدی بزرگی بود.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 9857

به "موریاسو: ژاپن دارای ترکیب عالی از بازیکنان جوان و باتجربه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موریاسو: ژاپن دارای ترکیب عالی از بازیکنان جوان و باتجربه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید