ندا شهسواری: برای کسب سهمیه المپیک از چهار سال قبل آماده ترم

به گزارش مجله سرگرمی، ندا شهسواری در تبادل نظر با خبرنگاران با ابراز رضایت از شرایط تمرینی که در قالب اردوی تیم ملی تنیس روی میز و همراه با دیگر بازیکنان حاضر در اردو داشته است، گفت: دقیقاً یک سال و سه ماه از تمام میادین و مسابقات دور بودیم. به همین دلیل حضور در اردو و تمریناتی که داشتیم، شرایط جدید و متفاوتی برای مان رقم زد.

ندا شهسواری: برای کسب سهمیه المپیک از چهار سال قبل آماده ترم

وی به حضور بازیکنان ترکیه ای اشاره نمود و ادامه داد: از زمانی که بازیکنانی ترکیه ای وارد ایران شدند هر روز با آنها تمرین مشترک و بازی داشتیم. این موضوع یاری کرد که در شرایط مسابقه قرار بگیریم. درست است که قبل از اردوی تیم ملی، مسابقات لیگ در دو مرحله برگزار گردید اما اینکه بازیکنان ترکیه به عنوان حریف خارجی کنارمان قرار گرفتند، خیلی بیشتر یاری حال مان شد.

ملی پوش تنیس روی میز از آمادگی بدنی و روحی خود ابراز رضایت کرد و گفت: از هر نظر شرایط خوبی دارم. شرایطم به گونه ای است که از خودم راضی هستم. حتی نسبت به چهار سال پیش که برای المپیک ریو کسب سهمیه کردم از آمادگی بهتری برخوردارم و همین مسئله من را امیدوارتر می نماید.

شهسواری توضیح داد: چهار سال پیش در شرایطی برای المپیک ریو کسب سهمیه کردم که در جریان اردوها دچار آسیب دیدگی شدم. همین مسئله باعث شد از نظر روحی به هم بریزم. امروز اما شرایطم بهتر است چون آسیب دیدگی ندارم که به خاطر آن مشکل آمادگی بدنی و روحی پیدا نموده باشم.

این بازیکن تنیس روی میز به مسابقات گزینشی المپیک که در دو سطح جهانی و آسیایی برگزار می گردد هم اشاره نمود و گفت: از رقابت های گزینشی جهانی چهار نفر صاحب سهمیه المپیک می شوند. البته احتمال اینکه تنیس روی میز ایران بتواند از این رقابت ها صاحب سهمیه گردد، خیلی کم است. به هر حال سطح مسابقات خیلی بالاست و بازیکنانی از کشورهای مطرح هم شرکت دارند. در مسابقات گزینشی آسیا هم شرایط برای ایرانی ها بهتر است.

وی تاکید نمود: در این رقابت ها فقط یک سهمیه توزیع می گردد اما این شانس را داریم که بتوانیم که تک سهمیه توزیعی را در رقابت با پنج بازیکن دیگر شرکت نماینده از آن خود کنیم.

ندا شهسواری با تاکید بر اینکه بازیکنان قزاقستان و ازبکستان حریفان اصلی وی در مسابقات گزینشی المپیک هستند، اعلام کرد: قطعاً همه بازیکنان با آمادگی بالا در مسابقات شرکت می نمایند اما اگر بتوانیم نمایندگان قزاقستان و ازبکستان را از پیش رو برداریم، به کسب سهمیه خیلی نزدیک می شویم.

pariha.ir: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

مجله 90 جعبه: مجله 90 جعبه، مجله تفریحی و آموزشی و سرگرمی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 بهمن 1400 بروزرسانی: 9 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 140422

به "ندا شهسواری: برای کسب سهمیه المپیک از چهار سال قبل آماده ترم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ندا شهسواری: برای کسب سهمیه المپیک از چهار سال قبل آماده ترم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید