واکنش پیشکسوتان فوتبال قطر به شکست سنگین الریان برابر استقلال

به گزارش مجله سرگرمی، پیشکسوتان فوتبال قطر به ارزیابی شکست سنگین تیم الریان برابر تیم اسقلال در نبرد مرحله پایانی پلی آف لیگ قهرمانان آسیا پرداختند.

واکنش پیشکسوتان فوتبال قطر به شکست سنگین الریان برابر استقلال

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روزنامه الشرق قطر، محمدناصر الشهوانی درباره شکست 5 بر صفر شب گذشته تیم الریان برابر تیم استقلال در استادیوم جاسم بن حمد دوحه گفت: مسئولیت خروج از لیگ قهرمانان آسیا را باید تمام ارکان باشگاه الریان بپذیرند. این مسئولیت پذیری از مدیران باشگاه آغاز می گردد که نتوانستند مهاجم قدرتمندی را جذب نمایند. مقصر دوم این شکست سرمربی است که حریف ایرانی را به خوبی ارزیابی نکرد و در سومین مرحله بازیکنان الریان هستند که سطح فنی ضعیفی از خود نشان دادند. آنها مرتکب اشتباهات فاجعه باری در طول بازی شدند و فکر نمی کردم الریان با چنین شکست سنگینی روبرو گردد.

عبدالرحمن الکواری، رئیس اتحادیه بازیکنان فوتبال قطر نیز گفت: من فکر می کردم الریان به نحو وحشتناکی از آسیا خارج گردد. الریان از زمان حضورش در لیگ قهرمانان نتوانسته از مرحله گروهی صعود کند و تا به امروز هیچ توفیقی در این رقابت ها نداشته است. بهتر است که آنها بیشتر کوشش خود را صرف رقابت های داخلی نمایند. البته روی چنین شکست سنگینی حساب نمی کردم اما این نتایج در فوتبال طبیعی هستند.

حسن العتیبی، بازیکن پیشین الریان با انتقاد از تاکتیک دیه گو آگیره، سرمربی این تیم گفت: او فقط روی حمله از کناره ها تکیه کرد و خط دفاعی را به حال خودش گذاشت. هیچگاه در فوتبال نباید فقط روی برنامه های هجومی حساب کرد و اشتباهات کادر فنی در بازی با استقلال مشهود بود. این را می توانستیم در چهره آگیره نیز مشاهده کنیم.

فیصل آدم، دیگر بازیکن پیشین تیم الریان اعلام نمود: مربی و بازیکنان باید مسئولیت این شکست را به خاطر اشتباهات و عدم کوشش کافی در زمین بپذیرند. الریان در آغاز فصل نتوانست مهاجم برجسته ای را جذب کند. تاباتا در مرکز خط حمله قرار داشت که قادر به بازی نیست. باید بازیکنی باشد که تمام کوشش خود را به کار گیرد. طرفداران الریان بابت شرایط کنونی این تیم ناراحت هستند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 68033

به "واکنش پیشکسوتان فوتبال قطر به شکست سنگین الریان برابر استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش پیشکسوتان فوتبال قطر به شکست سنگین الریان برابر استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید