پرسپولیس نشان داد چرا بهترین تیم ایران است

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، برانکو ایوانکوویچ، بامداد پنج شنبه در نشست خبری پس از پیروزی تیمش مقابل سپاهان اصفهان در نیمه نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور با بیان اینکه از این پیروزی و فینالیست شدن خرسند هستم، گفت: باید بگویم که به بازیکنانم افتخار می کنم و طرفداران ما که تحمل زیادی داشتند و شرایط سختی را پشت سر گذاشتند.

پرسپولیس نشان داد چرا بهترین تیم ایران است

وی با بیان اینکه بازیکنان پرسپولیس در این بازی 120 دقیقه جنگیدند، توضیح داد: ما نشان دادیم که چرا بهترین تیم ایران هستیم زیرا 120 دقیقه در نیمه نهایی بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و با لیاقت کامل به فینال رسیدیم.

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه بازی زیبایی به نمایش گذاشتیم، گفت: ما قبل از این بازی مقابل پدیده پیروز شدیم و با پیروزی مقابل سپاهان در اصفهان، شرایط خوبی داریم و به فینال رسیدیم. بازیکنان ما با اراده و انگیزه و کوشش، توانستند کیفیت خوبی به نمایش بگذارند و به پیروزی برسند.

حداقل دو بازیکن دیگر سپاهان نیز باید اخراج می شدند!

وی با اشاره به اخراج های این مسابقه توضیح داد: به نظرم حداقل دو بازیکن دیگر سپاهان نیز باید اخراج می شدند و از سوی دیگر من نمی دانم چگونه پنالتی از سوی داور پشت دروازه اعلام شد زیرا داوران پشت دروازه فقط علیه پرسپولیس اعلام پنالتی می نمایند زیرا در آبادان نیز گل سالم ما به همین گونه مردود اعلام شد.

برانکو با اشاره به درگیری های این مسابقه توضیح داد: توجه من روی زمین بود و من متوجه درگیری ها نشدم اما به هر حال با توجه به شور و شوق تیم میزبان، این موضوعات را باید درک کنیم زیرا عصبانیت هایی به وجود می آمد و نیمکت تیم حریف نیز مدام به سمت نیمکت ما آمد.

وی درباره اخراج بازیکنان سپاهان اضافه نمود: آیا به نظر شما اخراج دو بازیکن سپاهان عادلانه بود؟ به نظر من باید یزدانی هم اخراج می شد تا روند بازی عادلانه می شد. شما نمی دانید چرا ایرانپوریان اخراج شد و به داور چه گفت؟ من نگفتم که پنالتی سپاهان درست نبود بلکه گفتم چرا داور پنجم آن را اعلام کرد.

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه من وظیفه داور پنجم را نمی دانم اما باید بگویم داور پنجم پنالتی روی علیپور را نگرفت اما به نفع سپاهان گرفت، گفت: من می گویم چرا داور پنجم در بازی های علیه ما اینگونه تصمیم می گیرند. بازیکن سپاهان علیپور را زد اما داور آن را نگرفت پس اجازه دهید که ما هم بگوییم داوری بلدیم.

مستحق برد بودیم

وی در پاسخ به این سوال که به نظر می رسد ابر و باد و مه و خورشید و فلک برای قهرمانی پرسپولیس درکار هستند، گفت: به نظر شما سپاهان در بازی امروز استحقاق برد داشت و فکر می کنید که قبل از اخراج مستحق برد بود؟ به نظرم ما در بازی امروز مستحق برد بودیم و باید پنج گل می زدیم زیرا دو بار دیرک و شرایط بازی نشان داد که با لیاقت قهرمان کشور هستیم، هرچند که اگر سپاهان گل می زد مستحق پیروزی بود.

برانکو درباره شرایط نیمکت تیمش در این مسابقه اضافه نمود: محسن خلیلی کوشش کرد که جو نیمکت را آرام کند اما نیمکت حریف به سمت ما هجوم آورد و من دیدم که شلوغی به سمت تیم ما بود و کسی به سمت ما حمله کرد و سوالم این است که عوامل نیمکت حریف به دنبال چه چیزی بودند؟.

وی درباره محرومیت خلیل زاده و رفیعی در فینال اعلام کرد: بدون شک ما بهتر از داماش گیلان هستیم و اگر فینال را نبریم، کاری نکرده ایم و بدون شک بازیکنان قدرتمند ما می توانند جای بازیکنان محروم را پر نمایند.

سرمربی پرسپولیس درباره مذاکره اش با مسئولان تراکتورسازی توضیح داد: من کارگر ورزشی هستم و با همه مذاکره می کنم و به واسطه دوستانم در اصفهان و تبریز و مشهد، با همه صحبت می کنم و طبیعی است که با آنها شام بخورم اما خسته شدم که اینقدر تکذیب کنم.

وی درباره محرومیت بیرانوند گفت: من نمی دانم او چرا محروم شد و تنها می دانم با کسی درگیر نشد و تنها کسی را به جای دیگری راهنمایی کرد اما متأسفانه راحت ترین کار محرومیت بازیکنان است و باید بیرانوند را مادام العمر محروم می کردند!

برانکو درباره بازداشت لیدر پرسپولیس گفت: من حرف هایم را زدم و باید بگویم در بازی قبل یزدانی هم بعد از محرومیت بخشیده شد و سوالم این است که کنار زدن پلیس بدتر است یا تهدید طرفداران؟!

لازم به ذکر است به دلیل دخالت مدیر رسانه ای پرسپولیس و صحبت های او، نشست با درگیری لفظی با خبرنگاران به انتها یافت و برانکو نشست خبری را ترک کرد.

balio.ir: بالیو | مجله اخبار صنعت گردشگری

baliro.ir: تور بالی ارزان قیمت | تور اندونزی ، تور نوروز، بهار، تابستان، پاییز، زمستان بالی اندونزی

baham1.ir: مجله باهام | مجله تفریحی و سرگرمی دورهمی، با هم شاد باشیم

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 25672

به "پرسپولیس نشان داد چرا بهترین تیم ایران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس نشان داد چرا بهترین تیم ایران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید