44 پروژه سرمایه گذاری در اردبیل برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی گردید

به گزارش مجله سرگرمی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از معرفی 44 پروژه سرمایه گذاری در این استان برای دریافت تسهیلات به بانک ها در امسال اطلاع داد.

44 پروژه سرمایه گذاری در اردبیل برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی گردید

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل، نادر فلاحی امروز یکشنبه 2 دی97 با اعلام این خبر توضیح داد: تسهیلات درخواستی بالغ بر هزار و 832 میلیارد ریال بوده و می تواند برای هزار و 578 نفر فرصت شغلی فراهم سازد.

او اضافه نمود: از ابتدای سال جاری 11 پروژه با حجم سرمایه گذاری بالاغ بر 407 میلیارد ریال نیز به بهره برداری رسیده که این میزان برای 183 نفر فرصت شغلی به همراه داشته است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل همچنین به صدور موافقت اصولی برای 56 پروژه سرمایه گذاری اشاره و تاکید نمود: حجم سرمایه گذاری در این میزان پروژه نیز چهار هزار و 741 میلیارد ریال است.

فلاحی اضافه نمود: مدت زمان آنالیز و مشخص تکلیف پروژه های سرمایه گذاری به یک هفته کاهش یافته و در صورتی که طرحی با رعایت ضوابط ارائه گردد، در کمترین زمان آنالیز شده و موافقت اصولی صادر می گردد.

او همچنین به حمایت از پروژه های سرمایه گذاری با هدف تقویت تاسیسات گردشگری اشاره نمود و گفت: بدون مشارکت بخش خصوصی نمی توان به توسعه گردشگری دست یافت.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل تاکید نمود: بستر لازم برای سرمایه گذاری فراهم شده و با تامین زیرساخت ها و معرفی برای دریافت تسهیلات بخش خصوصی حمایت می گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: میراث آریا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 42661

به "44 پروژه سرمایه گذاری در اردبیل برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "44 پروژه سرمایه گذاری در اردبیل برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید