آتشفشان فعال در تانزانیا

به گزارش مجله سرگرمی، آل Doinyo Lengai , از توابع استان آروشا در کشور تانزانیا . این نام به معنای " کوه خداوند در زبان Massai " است . این آتشفشان به عنوان یکی از عجیب‌ترین آتشفشان روی کره زمین شناخته می‌شود : گدازه natrocarbonatite منحصر به فرد آن در هوا موج می‌زند و سپس با هزاران سنگریزه در سراشیبی سقوط می‌کند . این به خاطر مواد معدنی کربنات سدیم و پتاسیم است که به هوا واکنش می‌دهند و در نتیجه به سرعت سفت می‌شوند .

آتشفشان فعال در تانزانیا

آتشفشان در چند سال اخیر چندین بار فعال بوده‌است , از جمله سال 2015 . با این وجود , این فعالیت توسط دنبال می‌شود , بنابراین برای بالا رفتن از کوه , که یک ماجراجویی نسبتا چالش برانگیز است , ایمن است . تپه پایین تپه پوشیده از چمن فیل است که در طول راه نازک‌تر و نازک‌تر می‌شود . با این حال , صعود دشوار به کوه 3188 متر ( 10 459 فوتی ) به عنوان مناظر عالی که از قله باز می‌شوند , بسیار سودمند است .
چرا به آنجا بروی ?
مناظر عالی از بالا باز می‌شوند : توریست‌ها می‌توانند در شب از آسمان پر ستاره بالا بروند و طلوع خورشید از قله را تماشا کنند .
کی به آنجا بروی ?
همیشه فعالیت آتشفشان را قبل از رفتن بررسی کنید . در غیر این صورت , تمام سال از سایت بازدید کنید .
چطور به آنجا برسیم ?
دور آروشا از طریق اتوبوس حرکت کنید . climbers می‌تواند راهنما را استخدام کند که به انتخاب مسیر کمک می‌کند و به بالا هدایت خواهد شد .

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 451

به "آتشفشان فعال در تانزانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آتشفشان فعال در تانزانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید